سه شنبه 10 مرداد 1385

اطلاعيه دفتر تحکيم وحدت در محکوميت درگذشت اکبر محمدی در زندان اوين، ادوارنيوز

دوشنبه، ۹ امرداد ۱۳۸۵


ادوارنيوز: در پی درگذشت اکبر محمدی زندانی کوی دانشگاه در زندان اوين بر اثر اعتصاب غذا روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت با صدور بيانيه ای اين حادثه را محکوم کرد:

خبر رهايی جاودان اکبر محمدی از ظلم دستگاه قضايی آنچنان نابهنگام بود که همه را در بهت و حيرت فروبرد. اکبر محمدی درحالی که در مرخصی استعلاجی به سر می برد، ربايش گرديد و به زندان فرستاده شد، در اعتراض به ظلمی که به وی روا می گشت مورد مهر ورزی قرار گرفت و به صف شهدای راه آزادی و عدالت پيوست. البته اکبر محمدی تنها نمونه از بی عدالتی گسترده دستگاه مدعی گسترش عدالت نيست.دستگاهی که هر روز در حالی بر تعداد زندانيان سياسی می افزايد که در حفظ سلامت آنان ناتوان است و اين کوتاهی را می توان به واقع زمينه سازی برای قتل زندانيان سياسی دانست . البته اين اولين بی کفايتی مسئولين قضايی در اين زمينه نمی باشد و پرونده زهرا کاظمی و نمونه های ديگر از آين دست نيز در سالهای گذشته شاهدی بر بی کفايتی مسئولين قضايی کشور است وعدم مجازات عاملان نيز خود چراغ سبزی برای ادامه اين روند می باشد بی شک اگر در پرونده زهرا کاظی متخلفان به سزای عمل خويش می رسيدند امروز شاهد وقوع قتلی ديگر نبوديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت ضمن تسليت به بازماندگان اکبر محمدی خواهان مجازات مسئولين بی کفايتی است که زمينه ساز قتل اکبر محمدی شدند تا ديگر شاهد وقوع چنين حوادث تلخی نباشيم.

۹/۵/۸۵
روابط عمومی دفتر تحکيم وحدت

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه دفتر تحکيم وحدت در محکوميت درگذشت اکبر محمدی در زندان اوين، ادوارنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016