یکشنبه 24 اردیبهشت 1385

محمدرضا خاتمي با عزت‌‏الله سحابي ديدار و درباره پرونده هسته‌‏اي گفت‌‏وگو كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

محمدرضا خاتمي، دبيركل جبهه مشاركت ايران اسلامي با عزت‌‏الله سحابي و تني چند از فعالان ملي- مذهبي ديدار و پيرامون پرونده هسته‌‏اي ايران مذاكره كرد.

سعيد شريعتي، رييس كميته اطلاع‌‏رساني جبهه مشاركت ايران اسلامي با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"،‌‏گفت: اين ديدار در ادامه گفت‌‏وگوها و رايزني‌‏هاي حزب با گروه‌‏ها و شخصيت‌‏هاي سياسي پيرامون پرونده هسته‌‏اي در هفته گذشته انجام شده است.
وي افزود: در اين ديدار اوضاع داخلي و خارجي كشور در سايه تحولات هسته‌‏اي بررسي شد و اثرگذاري پرونده هسته‌‏اي بر سرنوشت سياسي و اقتصادي كشور و نگراني‌‏هاي مشتركي كه از اين بابت وجود دارد، مورد ارزيابي قرار گرفت.
شريعتي با اشاره به جلسه شنبه شب دفتر سياسي جبهه مشاركت، گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين جلسه گزارش ديدار و گفت‌‏وگوي دبير كل و برخي از اعضاي شوراي مركزي جبهه مشاركت با حسن روحاني، عضو شوراي عالي امنيت عالي امنيت ملي ارايه شد.
وي افزود: در اين جلسه با توجه به وضعيت پرونده هسته‌‏اي اعضاي دفتر سياسي به مرور تحولات جديد در مسير اين پرونده پرداختند و بار ديگر بر لزوم كار مشترك و بررسي دقيق‌‏تر و عميق‌‏تر ابعاد اين تحولات تاكيد نمودند.
به گفته شريعتي، اعضاي دفتر سياسي جبهه مشاركت بر اين باورند كه همه جناح‌‏هاي سياسي و فعالان اجتماعي فارغ از سليقه‌‏هاي خاص خود، بايد نسبت به منافع ملي و تهديدهاي موجود حساسيت نشان دهند و از همه توان خود براي اصلاح امور استفاده كنند.

Copyright: gooya.com 2016