دوشنبه 18 اردیبهشت 1385

احمدي نژاد: آينده مطبوعات ايران روشن است، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۱۸‬

رييس جمهوري اسلامي ايران،آينده مطبوعات در كشور را روشن دانست و گفت:
هركس كه در جامعه قلم مي‌زند بايد به تحريك خلاقيت‌ها و تقويت توانمندي ها كمك كند.

به گزارش ستاد خبري سيزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها، "محمود احمدي نژاد" روز دوشنبه در بازديد سرزده از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها، همچنين با اشاره به ظرفيت بالاي رسانه‌ها در اطلاع رساني ، نقش رسانه هاي مكتوب در روشن‌سازي افكار عمومي را بسيار موثر توصيف كرد.

احمدي نژاد در ادامه تصريح كرد: اثري ماندگار خواهد شد كه در حوزه فرهنگ وادبيات بتواند توانمندي‌هاي افراد جامعه را در خود باوري و اعتماد به نفس افزايش داده و به معرفي توانمنديها و تشويق خلاقيت‌هاي فردي بكوشد.

رييس جمهوري همچنين با اشاره به اينكه مطبوعات به ميزان لازم به نقد و تحليل نمي‌پردازند، اظهار داشت: نقد يك رويداد يا واقعيت، كار بسيار سختي است زيرا نيازمند تحليل و پردازش صحيح است.

احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه مطبوعات ما ظرفيت بسيار زيادي در حوزه نقد دارند، گفت: برخي مطبوعات در دوره‌از از زمان باتاثيرپذيري از امواج بيروني به جنجال آفريني در جامعه پرداختند.

رييس جمهوري اطلاع رساني و نقد عالمانه را نياز جامعه امروز در بخش مطبوعات دانست و گفت: اگر چه اهالي رسانه‌ها در شرايط كنوني گرفتار افزايش شمارگان و كاهش هزينه هاهستند،اما نبايد در اتمام مسئوليت خطير خود كوتاهي كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"غلامحسين الهام" رييس دفتر رييس جمهوري و سخنگوي دولت نيز كه رييس جمهوري را در اين بازديد همراهي مي‌كرد، نمايشگاه مطبوعات را پايگاه ملي براي ارتباط رسانه‌ها با يكديگر وهمچنين رسانه‌ها با مردم دانست.

الهام برگزاري همزمان نمايشگاه مطبوعات و كتاب را به نفع مطبوعات ارزيابي كرد و گفت: به دليل آنكه بازديدكنندگان نمايشگاه كتاب مي‌توانند بلافاصله از غرفه‌هاي نمايشگاه مطبوعات هم ديدن كنند، بسيار خوب است وديگر نيازي به جدايي اين دو نمايشگاه نيست .

سخنگوي دولت درپاسخ به‌سوالي درخصوص كيفيت مطالب منتشر شده در مطبوعات و خبرگزاريها درسال گذشته، گفت: در اين زمينه كار كارشناسي انجام نشده و نيازمند بررسي بيشتر از سوي كارشناسان اين امر است.

رييس جمهوري صبح روز دوشنبه در حالي كه غلامحسين الهام، سخنگوي دولت و "محمد حسين صفار هرندي" وزيرارشاد وي را همراهي مي‌كردند از نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاريها بازديد كرد .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: آينده مطبوعات ايران روشن است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016