جمعه 26 اسفند 1384

دانشجويان زنداني كي آزاد مي‌شوند؟ وزير علوم: "از قوه‌ قضاييه بپرسيد"، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير علوم، تحقيقات و فناوري در پاسخ به پرسشي مبني بر زمان تحقق دستور رييس قوه‌ي قضاييه براي آزادي دانشجويان زنداني گفت: از قوه‌ي قضاييه سوال كنيد.

دكتر «محمدمهدي زاهدي» در پاسخ به پرسش خبرنگار سياسي ايسنا درباره‌ي تاريخ‌هايي كه پيشتر اعلام شده بود، گفت: در اين باره هيچ وقت از من نه تاريخي را شنيده‌ايد نه چيز ديگري.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله «هاشمي شاهرودي» در ديدار روز چهارم مهر ماه با وزير علوم با تاكيد بر اين كه «شرايط كنوني جامعه‌ي ما معرفتي و مهرورزي است و بر اين اساس دانشجويان ما هميشه و همه جا بايد مورد رافت اسلامي باشند»، از وزير علوم خواسته بود، هرچه سريع‌تر صورت اسامي دانشجويان زنداني را به قوه‌ي قضاييه جهت آزادي يا مرخصي آنها ارايه كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي قوه‌ قضاييه در نشست خبري هفته‌ اول بهمن در پاسخ به پرسشي در مورد علت عدم ارائه‌ي ليست دانشجويان زنداني، گفت كه ليست‌ها جمع‌بندي و آماده شده است. البته اكثر كساني كه برايشان درخواست عفو شده آزادند و دو، سه نفرشان در زندان بودند و با دستورالعمل جديد كه پيش‌بيني شده درحال تلاش هستيم تا در 22 بهمن شاهد آزادي بسياري از زندانيان باشيم.

جمال كريمي‌راد در نشست خبري هفته‌ي اول اسفند ماه نيز در پاسخ به سوالي درباره‌ي زمان آزادي دانشجويان زنداني، گفت:البته22 بهمن گذشته اما عفو يك مقدار زمان‌بر است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دانشجويان زنداني كي آزاد مي‌شوند؟ وزير علوم: "از قوه‌ قضاييه بپرسيد"، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016