پنجشنبه 11 اسفند 1384

انتشار نشريات غير ضروري در سازمان‌هاي دولتي ممنوع شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب

در راستاي تحقق برنامه محوري دولت در ساماندهي نشريات دولتي از انتشار هر گونه نشريه و بولتن خبري غير ضروري در سازمان‌ها، نهادها و موسسات وابسته به دولت جلوگيري مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اعلام كرد: بر اساس بخشنامه‌ي شماره ‌٦٩٨٩٤/٣٤٤٨٥ مورخ ‌٣/١٢/٨٤ معاون اول محترم رييس جمهور، كليه سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، نهادهاي انقلاب اسلامي و استانداري‌هاي سياسي كشور موظف شده‌اند فهرست نشريات حوزه خود با ذكر دلايل انتشار، هزينه انتشار هر شماره، دوره انتشار، شمارگان و نحوه فروش و عرضه به همراه يك نسخه از آخرين شماره را براي طرح و بررسي در كميته‌ي ويژه‌اي كه به همين منظور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل شده ارسال كنند.

رياست كميته‌ي ياد شده بر عهده معاون امور مطبوعاتي و تبليغاتي است و دستگاه‌هاي دولتي مي‌توانند با اعلام اين معاونت با در دست داشتن مدارك لازم براي اخذ و يا تمديد مجوز به اين كميته مراجعه كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دفتر روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، جلوگيري از ريخت و پاش و صرف هزينه‌هاي غير ضروري و بعضا موازي كاري را از سياست‌هاي محوري دولت احمدي‌نژاد عنوان كرد و افزود: تا پيش از روي كار آمدن دولت جديد ماهانه ده‌ها ميليون تومان در وزارت ارشاد به منظور انتشار نشريات متعدد با عناوين مختلف و پراكنده صرف مي‌شد كه در دوره جديد از انتشار آنها جلوگيري به عمل آمد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتشار نشريات غير ضروري در سازمان‌هاي دولتي ممنوع شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016