جمعه 14 بهمن 1384

خبرهای معاون امور زندان‌هاي دادستان تهران از اکبر و منوچهر محمدي، ايسنا

معاون امور زندان‌هاي دادستان تهران:
منوچهر محمدي5ماه بدون اذن دادسرا بيرون از زندان بود
اكبر محمدي بيش از يك سال است كه براي درمان، خارج از زندان به سرمي‌برد سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي
1384/11/14
02-03-2006
16:38:11
8411-08558: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

معاون امور زندان‌هاي دادستان تهران گفت: منوچهر محمدي به مدت 5 ماه بدون اذن دادسرا بيرون از زندان به سر برد كه طبق آيين‌نامه سازمان زندان‌ها اعطاي مرخصي به او بايد به مدت 6 ماه لغو شود كه در مورد اين فرد اين امر به اجرا درنيامد.

محمود سالاركيا درباره‌ي اعطاي مرخصي براي امتحانات دانشگاه به منوچهر مرخصي، به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: منوچهر محمدي در ماه‌هاي قبل، به مدت بيست روز براي درمان، مرخصي دريافت كرده بود اما به مدت 5 ماه بدون اذن دادسرا بيرون از زندان به سر برد. به موجب آيين‌نامه‌ي سازمان زندان‌ها اگر مددجويي مرتكب غيبت از مرخصي شود يكي از تنبيهاتي كه قانون براي وي در نظر گرفته است، عدم اعطاي مرخصي به مدت 6 ماه است اما در عين حال در خصوص منوچهر محمدي اين امر به اجرا درنيامد حتي وي براي يكي از امتحاناتش به مرخصي رفته بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سالاركيا خاطر نشان كرد: لازم به ذكر است برادر وي، اكبر محمدي اكنون حدود يك سال و اندي است كه براي درمان خارج از زندان است.

روز جمعه، فردي كه خود را منوچهر محمدي معرفي مي‌كرد، در تماس با ايسنا عنوان كرد كه براي امتحانات دانشگاه به وي اجازه مرخصي از زندان داده نشده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خبرهای معاون امور زندان‌هاي دادستان تهران از اکبر و منوچهر محمدي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016