دوشنبه 10 بهمن 1384

ریحانه غنی پورغنی، دانشجوی دانشگاه زنجان بازداشت شد، ادوار نيوز

ادوارنیوز: ریحانه پورغنی دانشجوی دانشگاه زنجان و مدیرمسئول نشریه قیزل اوزن این دانشگاه، پس از چندین بار احضار از سوی دادگاه انقلاب زنجان، شب گذشته بازداشت شد

یکی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه زنجان در گفتگو با خبرنگار ادوارنیوز با اعلام این مطلب گفت: صبح روز گذشته خانم پورغنی برای چندمین بار در هفته های اخیر به دادگاه احضار شد و ساعت 9:30 روز گذشته در دادگاه حضور یافت. و پس از چندین ساعت بازجویی سرانجام در ساعت 7:30 شب گذشته به ما اعلام شد که برای خانم پورغنی قرار بازداشت با وثیقه 30 میلیون تومانی صادر شده است. وی با اشاره به تلاش فعالان دانشجویی دانشگاه زنجان برای تودیع وثیقه از عدم قبول وثیقه تهیه شده توسط دانشجویان و نهایتا انتقال خانم پورغنی خبر داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو انجمن اسلامی دانشگاه زنجان همچنین گفت: امروز نیز جمعی از اعضای انجمن زنجان به همراه فعالان دانشجویی این دانشگاه برای پیگیری این قضیه به دادگاه انقلاب مراجعه کردند که دادستان دادگاه انقلاب زنجان با برخورد توهین آمیز و فحاشی دستور اخراج این افراد از دادسرا را داد.

وی همچنین اظهار داشت که پدر خانم پور غنی برای پیگیری این موضوع و تودیع وثیقه به زنجان آمده است و آقای متین پور را به عنوان وکیل ریحانه غنی پور تعیین کرده است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ریحانه غنی پورغنی، دانشجوی دانشگاه زنجان بازداشت شد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016