شنبه 1 بهمن 1384

نامه معصومه شفیعی در آستانه سه هزارمین روز بازداشت اکبر گنجی، ادوارنيوز

ادوارنیوز : در آستانه سه هزارمین روز بازداشت اکبر گنجی ، خانم معصومه شفیعی در نمابری از ملاقات روز پنج شنبه خود با اکبر گنجی گزارش داد:

ظهر پنج شنبه، 29/10/84 به ما اطلاع داده شد که ساعت 3 بعد از ظهر به اتفاق آقای دکتر مولایی –وکیل آقای گنجی- جهت ملاقات در زندان اوین باشیم ولی آقای مولایی ترجیح دادند وقت محدود ملاقات مختص خانواده باشد، به اتفاق خانواده به زندان مراجعه کردیم پس از حدود یک ساعت معطلی بالاخره آقای گنجی را آوردند، اوضاع جسمانی اش مثل دفعات پیش بود، وزن 50 کیلوگرم، چهره ای زرد و تکیده، فشارخون پایین( که بدن یخ او موید بود). و قامتی که جز پوست و استخوان نداشت با موها و ریش بلند و ژولیده.

همچنان در بند انفرادی-امنیتی 2 الف که متعلق به حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران است نگهداری می شود. از محل نگهداریش بسیار شکایت داشت. سرویس بهداشتی آن در حیاط است که در این سرمای زمستان از ساعت 8 شب آب لوله ها- لوله ها روکار هستند- یخ می زند و تا ساعت 11 صبح روز بعد- که یخها آب می شود- آبی جهت طهارت و وضو وجود ندارد.

در رنج شدید ناشی از محدودیت شدید غذایی و دارویی به سر می برد ، حتی از دادن جیره غذایی دولتی نیز به وی خودداری می کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اخیرا متخصص زندان آقای گنجی را معاینه نموده و به جهت درد شدید کمر و زانوها برای وی ام.آر.آی کمر و کل اعصاب تجویز کرده و ضروری دانسته است ولی متاسفانه تاکنون اقدامی در این جهت صورت نگرفته است. . این سومین ملاقاتی بود که طی 148 روز گذشته با فرزندانش داشته است .

امروز دقیقا 140 روز است که آقای گنجی در شرایط بسیار سخت زندان فوق امنیتی حفاظت اطلاعات سپاه به سر می برد تا امروز 2098 روز در حبس بوده است تا پایان محکومیت 6 ساله اش 2 ماه باقی مانده است. ولی ظاهرا آقایان حیفشان می آید این2ماه باقیمانده به صورت عادی طی شود و تصمیم دارند که تجربه تلخ آن تا مدتها بر جسم و روح این خانواده مظلوم و بی پناه باقی بماند

معصومه شفیعی

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه معصومه شفیعی در آستانه سه هزارمین روز بازداشت اکبر گنجی، ادوارنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016