پنجشنبه 15 دی 1384

نامهء سر گشاده در مورد اقدامات جدید تیم های عملیاتی ترور و خشونت جمهوری اسلامی

در صورتی که مایل به امضای این متن هستید لطفا هر چه زود تر و اگر نشد تا چهارشنبه شب ( 4 ژانویه ) با ما تماس بگیرید.
نسرین بصیری nasrinbassiri@aol.com
شهرهء بدیعی sbaddii@yahoo.de
یا ملیحهء محمدی Maliehe.m@web.de
تماس بگیرید

نامهء سر گشاده در مورد اقدامات جدید تیم های عملیاتی ترور و خشونت جمهوری اسلامی

ما روزنامه نگاران، اهل قلم، مدافعان حقوق بشر و فعالان سیاسی، آگاه شدیم که بار دیگر تیم های عملیاتی جمهوری اسلامی ، فردی را نشانه گرفته اند که تنها سلاح و قدرتش زبان است و کلام. یک تیم عملیاتی در آستانهء سال نو میلادی (پنجشنبه 29 دسامبر ساعت 21) به منزل امیر فرشاد ابراهیمی دانشجوی دورهء دکترا در رشتهء حقوق بشر آنکارا یورش برد.

حمله درست هنگامی صورت می گیرد که ابراهیمی به دعوت شبکهء تلوزیونی تی ار تی (تلوزیون دولتی ترکیه) در میز گردی شرکت دارد و در این برنامه که بطور زنده پخش می شود به انتقاد از سیاست های احمدی نژاد می پردازد. یورشگران در منزل وی را می شکنند و اسناد و دست نوشته ها را می ربایند. در این یورش چند پریز برق را نیز شکسته اند که این عمل به گفتهء کارشناسان امنیتی پلیس ترکیه، برای دسترسی به دستگاه های شنودی صورت گرفته است که پیش از این در محل جاسازی شده بودند.

امیرفرشاد ابراهیمی که از نوجوانی تا بیست و سه سالگی در انصار حزب الله فعالیت داشت ، در پی افشاگری هایش علیه جنایات رژیم، در سال 1378 در جریان حمله به دانشگاه ، دستگیر شد و 4 سال را در زندان های جمهوری اسلامی بسر آورد . وکلایی چون شیرین عبادی و رهامی نیز در ارتباط با این پرونده که به نوار سازان شهرت یافت زندانی شدند.

تهدید و پیگرد امیر فرشاد ابراهیمی در داخل و خارج مرز های ایران پس از آزادی وی همچنان ادامه یافت و در آنکارا، محلی که وی تحصیل می کند، به اوج خود رسیده است. تهدید های تلفنی بار دیگر آغاز می شود و دو بار در سال 2004 همراه بوده است با ضرب و شتم ، ربودن موقت و آسیب رساندن با چاقو و رها کردن پیکر آسیب دیده وی در جاده ای خارج شهر آنکارا.

یورش به منزل ابراهیمی در 29 دسامبر 2005 اینک همزمان می شود با انتشار افشاگری های جدیدی پیرامون قتل های سیاسی و پرده برداشتن از تلاش رژیم برای آزاد کردن کاظم دارابی که ترور میکونوس را در برلین سازماندهی کرده است.

اینک رگبار تهدیدهای تلفنی آرامش و جان وی را تهدید می کند. ما با روزنامه نگار نسرین بصیری، همسر و همکار امیر فرشاد ابراهیمی در برلین ابراز همدلی می کنیم و اطمینان داریم این بار نیز مانند بار های پیش، ما و این روزنامه نگار مدافع حقوق بشر در افشای روش های خشونت بار حکومت پیروز خواهیم شد. ما یاد آوری می کنیم، تلاش جهانی را که برای آزادی فرج سر کوهی انجام گرفت و از برلین آغاز شد . یاد آوری می کنیم محکومیت جمهوری اسلامی ایران را در جریان ترور میکونوس، که برای اولین بار در برلین اتفاق افتاد و دادگاه حکومت ایران را بانی و دستور دهندهء این جنایت خواند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هشداری هم می دهیم به تیم های عملیاتی جمهوری اسلامی که نگاه کنند به سر نوشت علی فلاحیان که ناچار به ترک فعالیت علنی شد . به سعید امامی نگاه کنند و و ضعییت کاظم دارابی ... که اگر آزاد هم بشود شمشیر دو لبهء داموکلس همواره بالای سرش می چرخد...


تیم های عملیاتی جمهوری اسلامی عبرت بگیرند یا نه ، این نامه را می نویسیم تا همگان آگاه شوند چنانچه امیر فرشاد ابراهیمی در هفته های آینده بر اثر "تب" و یا "تصادف" و یا در یک "قرار ملاقات" آسیب ببیند و یا جانش را از دست بدهد، ما سران حکومت را مسئول می دانیم .

با دزدیدن مدارک از منزل امیر فرشاد ابراهیمی ، اسناد جنایاتی که از 27 سال پیش تا کنون رخ داده پاک نمی شود . رونوشت این مدارک و شا هدان زنده در برلین ، وین، واشنگتن ، پاریس و ... باقی می مانند.

3 ژانویه 2006

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامهء سر گشاده در مورد اقدامات جدید تیم های عملیاتی ترور و خشونت جمهوری اسلامی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016