سه شنبه 6 دی 1384

معصومه شفيعي: آقاي سالاركيا! گنداب را بيش از اين به هم نزنيد، ادوار نيوز

ادوارنيوز :خانم معصومه شفيعي همسر اكبر گنجي در نمابري به ادوارنيوز به ادعاهاي محمود سالاركيا معاون دادستاني تهران مبني بر عدم وجود شكنجه در زندانها پاسخ داده است كه متن اين جوابيه در پي مي آيد

"به روباه مي گويند شاهدت كيست مي گويد دُمم."
حكايت آقاي سالار كيا_ معاون دادستان_ است كه در گفتگو با ايسنا، بعد از اكاذيب بيشمار گذشته، براي اينكه افتضاح موجود در دستگاه باصطلاح قضايي ايران، بيش از اين متعفن نشود، افاضه فيض فرموده‌اند: "موضوعي به نام شكنجه در زندان نداريم".
اگر موضوعي به نام شكنجه در زندان‌ها وجود ندارد پس شكنجه اكبر گنجي توسط ماموران ويژه دادستاني، آسيب رساندن به كتف چپ وي، محدوديت شديد غذايي و دارويي در حق وي به حدي كه جانش در خطر افتاده و وضعيتش بحراني است، نگهداري او در گوانتاناموي اوين (انفرادي امنيتي 2 الف)، ممنوع الملاقات كردن او با خانواده و وكلايش، ممنوع التلفن بودن او به مدت 63 ماه و ... چه نام دارد؟ حتما "مهرورزي" ويژه حكومت جمهوري اسلامي است كه به قصد "ارشاد" انجام مي‌شود.
آقاي سالاركيا فرموده اند كه: "جمعيت كيفري ما رشد منفي داشته. سياست قوه قضائيه بر مبناي زندان زدايي است."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بايد اعتراف كرد كه "زندان زدايي" در جمهوري اسلامي ايران يك "واقعيت ملموس" است منتهي اين زندان‌زدايي فقط در مورد غارتگران بيت المال كه از رانت‌هاي مختلف استفاده مي‌كنند و معمولا از خانواده و خويشان درجه يك اصحاب قدرت هستند، در مورد قاچاقچيان مواد مخدر، در مورد قاتلان و در مورد باندهاي فساد و فحشا صحت دارد. اينها هستند كه از نظر موازين حقوقي و قضايي! و نيز احترام ويژه به حقوق بشر شايسته نيست كه به زندان بروند بلكه تشويق هم بايد بشوند؛ والا افرادي مثل گنجي كه به "كانون‌هاي آسيب زا" اشاره و انتقاد مي‌كند بايد همچنان در زندان بمانند.
آقاي سالار كيا فرموده اند كه: ".... ضرورتي بر انجام و برخورد غيرمتعارف در داخل زندان‌ها نيست". معني مستتر در اين عبارت اين است كه: اگر ضرورتي وجود داشته باشد اعمال و برخورد غيرمتعارف در داخل زندان‌ها صورت مي‌گيرد. و اصل موضوع نيز همين است. مورد آقاي گنجي يكي از اين ضرورت‌هاست. وقتي موفق نشديد از او "توبه نامه" بگيريد پس ضرورت ايجاب مي‌كرد كه شكنجه شود.
آقاي سالاركيا! لطف كرده و بيشتر از اين، اين گنداب را هم نزنيد، بوي مشمئز كننده‌اش بيشتر پخش مي‌شود.

معصومه شفيعي
5/دی/84
مطابق با صدوسیزدهمين روز زندان انفرادي

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معصومه شفيعي: آقاي سالاركيا! گنداب را بيش از اين به هم نزنيد، ادوار نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016