یکشنبه 20 آذر 1384

نامه اعتراضي پنج تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

پنج تن از دانشجويان عضو انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي شهركرد در نامه‌‏اي سرگشاده نسبت به طرح شكايت رياست اين دانشگاه عليه اين افراد، اعتراض كردند.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اين پنج تن در نامه خود ضمن انتقاد به رسانه‌‏ها نسبت به عدم توجه به دانشجويان شهرستاني در نامه خود نوشته‌‏اند: متأسفانه رسانه‌‏هاي گروهي عمده توجه خود را به رويدادهاي دانشجويي در پايتخت معطوف نموده و همين موضوع باعث شده تا اقداماتي در استان‌‏هاي پيراموني صورت بگيرد كه در واقع خدشه به حرمت و قداست دانشگاه و دانشجويان باشد. واقعيت اين است كه پس از اعتراضات اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه در سال گذشته نسبت به اعمال فشارها و محدوديت‌‏ها عليه انجمن، چند تن از كاركنان يكي از قسمت‌‏هاي ستادي دانشگاه، دانشجويان متحصن را مورد ضرب و شتم و اهانت قرار داد.
در اين نامه آمده است: پاسداري از حرمت و قداست دانشگاه و دانشجو از وظايف مهم رييس دانشگاه است. براستي آيا جاي حيرت و تعجب ندارد كه رياست دانشگاه با طرح شكايت در دادگاه باعث صدور حكم جلب دانشجويان شود؟ براستي چرا مسوولان دانشگاه كه خود بايد از حقوق طبيعي دانشجويان دفاع نموده و با عوامل ضرب و شتم آنان برخورد نمايند، به خود اجازه داده‌‏اند به جاي تلاش براي احقاق حقوق دانشجويان پاي آنها را به دادگاه باز كنند؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پايان اين نامه آمده است: تأكيد مي كنيم كه در راه تحقق اهداف و آرمان هاي همه دوستان دانشجوي‌‏مان در انجمن اسلامي و جنبش دانشجويي همچنان ثابت قدم و استوار هستيم و اگر چه فرياد اعتراض‌‏مان مورد توجه كسي قرار نگيرد اما بي‌‏ترديد همه تلاش‌‏مان را براي احقاق حقوق خود و دوستان‌‏مان را تضييع نمودند، نخواهد گذشت و انصراف از پيگيري حق‌‏مان تحت فشار و تهديد، اعتباري ندارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه اعتراضي پنج تن از اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016