چهارشنبه 9 آذر 1384

احمدي نژاد در جمع مردم ايوان: از تمام دنيا براي حل مشكلاتشان با ما تماس مي‌‏گيرند، ايلنا

در طول چهار سال به اندازه هشت سال به مردم اين استان خدمت مي‌‏كنيم

تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس‌‏جمهوري گفت: قدرت‌‏هاي زورگو نمي‌‏توانند در اراده ملت ايران خللي ايجاد كنند، قله‌‏هاي افتخار در اختيار ملت ايران است و اين ملت با كار وتلاش تمام اين قله‌‏ها را فتح مي‌‏كند.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، محمود احمدي‌‏نژاد در ادامه سفر خود به استان ايلام در جمع مردم شهر ايوان با بيان اينكه بشريت سرمايه‌‏داري و مادي‌‏گرا در اداره جوامع به بن بست رسيده است، گفت: امروز مكاتب غربي براي اداره جوامع خود به بن‌‏بست رسيده‌‏اند، برخلاف تبليغات دروغين بنگاه‌‏هاي خبري دنيا و برخي انسان‌‏هاي خودفروخته در داخل كشور، چشم دنيا به دست، زبان و قدم ملت ايران دوخته شده است.
وي تصريح كرد: از تمام دنيا براي حل مشكلاتشان با ما تماس مي‌‏گيرند و مي‌‏خواهند تا ما به وسيله دانشمندانمان مشكلات آنها را حل كنيم و اين مساله باعث شده است تا نظام‌‏هاي استكباري از اين امر عصباني باشند.
احمدي‌‏نژاد افزود: آنها وقتي مي‌‏بينند جوانان ما با دست خود به اين فناوري رسيده‌‏اند، عصباني شده و مي‌‏ترسند، من به آنها مي‌‏گويم شما هر چه مي‌‏خواهيد عصباني باشيد، ملت ما با اين جوانان تمام قله‌‏هاي سعادت را تسخير مي‌‏كنند.
رييس‌‏جمهوري با تاكيد بر اينكه انرژي هسته‌‏اي حق مسلم ماست، گفت: دولت خدمتگزار با تدبير و برنامه‌‏ريزي مناسب، هوشمندي، صلابت و استحكام راه تحقق همه حقوق ملت ايران در دسترسي به فناوري صلح‌‏آميز هسته‌‏اي را خواهد پيمود و تا آخر بر روي اين حرف خواهد ايستاد.
وي با ابراز خرسندي از حضور در شهر ايوان اظهار داشت: امروز كه در جمع شما مردم خوب و صميمي به ويژه جوانان عزيز هستم، يكي از بهترين روزهاي عمرم را مي‌‏گذرانم، اي كاش شرايطي ايجاد مي‌‏شد تا ما روزها و ماه‌‏ها مي‌‏نشستيم و با هم گفت‌‏وگو مي‌‏كرديم.
احمدي‌‏نژاد با بيان اينكه ماموريت و رسالت بزرگ و تاريخي بر عهده ملت ماست، اظهار داشت: همه ما ماموريت داريم تا در كشور ايران يك جامعه پيشرفته و قدرتمند و نمونه اسلامي برپا كنيم.
وي ادامه داد: خداوند همه نوع امكانات را در سرزمين ما به وديعه گذاشته است، بهترين منابع، نفت، گاز و بهترين مردم را خداوند به ما عنايت كرده و بايد دست به دست هم در يك عزم ملي و در يك مجاهدت بزرگ اين كشور را بسازيم، به گونه‌‏اي كه شايسته نام ملت عزيز ما باشد.
احمدي‌‏نژاد با اشاره به شعارهاي دولت نهم، يعني عدالت و مهرورزي تصريح كرد: شعار دولت خادم و برخاسته از اراده مردم، عدالت‌‏گستري است كه اگر بخواهيم كشور را بسازيم، ناچاريم با محوريت عدالت عمل كنيم.
رييس‌‏جمهوري عدالت را توزيع مناسب امكانات در سراسر كشور دانست و اظهار داشت: عدالت يعني جوانان برومند ايواني به همان ميزان فرصت رشد و شكوفايي داشته باشند كه جوانان ساير كشورمان دارند، همه جوانان عزيزند و پيشرفت و ترقي آنها براي ما مهم است.
رييس‌‏جمهوري افزود: مناطق مرزي, جوانان داراي همتي بلند و فكري باز و اراده‌‏اي مصمم و قوي دارد و دولت شما مصمم است تا امكانات مناسب در اختيار شما جوانان قرار دهد.
احمدي‌‏نژاد افزود: اگر جوانان بيكار در استان شما بيش از ساير نقاط كشور است، معني آن اين است كه دولت امكانات بيشتري در خدمت اين مناطق قرار خواهد داد.
وي با اشاره به برنامه‌‏ريزي براي سفرهاي استاني خود تصريح كرد: من قول داده بودم در اوايل سفر به استان‌‏ها به ايلام سفر كنم، استان سرفراز و قهرماني كه در طول تاريخ به ويژه در دفاع مقدس كارنامه درخشاني در حفظ مرزهاي ميهن و شرف و استقلال كشور بر جا گذاشته است.
احمدي نژاد افزود: مردان غيور و زنان دلير و شهيدان اين خطه پرچمدار آزادي وآزادگي براي ملت ايران خواهند بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس‌‏جمهوري تصريح كرد: از 20 روز قبل كميته‌‏هاي تخصصي در استان و تهران تشكيل شده و مسايلي كه دولت بايد بر عهده بگيرد، مشخص شده است، فردا شب نيز در جلسه هيات دولت در شهر ايلام تمام مسائل به ويژه آن چيزهايي كه در طول اين چهار سال بايد براي شما انجام شود، به اطلاعتان مي‌‏رسد.
رييس‌‏جمهور خاطرنشان كرد: با اين شعور، آگاهي و مهرورزي شما، دولت انرژي مضاعفي خواهد گرفت و در طول چهار سال به اندازه هشت سال به مردم اين استان خدمت ارايه خواهد داد.
احمدي‌‏نژاد اظهار داشت : بر اساس برنامه‌‏ريزي كه كرده‌‏ايم به لطف الهي و با عشق به خدمت به ملت در طول چهار سال علاوه بر اينكه وزرا و معاونين به استان‌‏ها سفر خواهند كرد، كل هيات دولت به هر استان سه بار سفر مي‌‏كند و جلسه هيات دولت در آن استان تشكيل مي‌‏شود تا تصميمات گذشته بررسي و پيگيري و نتيجه آن به مردم ابلاغ شود.
وي با اظهار اميدواري از آنكه در سفرآينده هيات دولت به اين استان تمام نيازهاي اين استان برطرف شده باشد، تصريح كرد: از خداوند براي شما مردم هوشمند و با فرهنگ و انقلابي به ويژه جوانان سلامتي عزت و پيروزي روزافزون مسالت دارم.
پيش از سخنان رييس‌‏جمهوري، حيدري، نماينده ولي فقيه در شهر ايوان و قنبري، نماينده مجلس شوراي اسلامي اين شهر با اشاره به مشكلات عديده در شهر ايوان، خواستار پيگيري مشكلات اين شهرستان توسط هيات دولت شدند.

Copyright: gooya.com 2016