چهارشنبه 2 آذر 1384

حفاظت و اطلاعات زندان ها نقش وزارت اطلاعات را در زندان ها ایفا می کنند، جبهه دمکراتيک ايران

شماره 4/3001
تاریخ: 30/8/1384

خبرهای رسیده از زندان اوین و رجایی شهر حاکی از آن است که وزارت اطلاعات رژیم در ظاهر،جای خود را در زندانها به حفاظت اطلاعات داده ، و حفاظت اطلاعات، تبدیل به بازوی ایجاد فشار به زندانیان سیاسی شده است. این در حالی است که تعریف سازمانی حفاظت و اطلاعات هر سازمان به وضوح مشخص نموده که این دایره فقط نقش جلوگیری از فسادهای گوناگون کارمندان را داشته و هیچ ارتباطی به ارباب رجوع ندارد.
در حال حاضر می بینیم و به کرات نیز شنیده ایم که حفاظت واطلاعات ،از انجام نقش اساسی خود در سازمانها عدول نموده و بجای ایفای نقش اساسی خود در سازمانها به اعمالی غیر دست میزنند.که فساد های مالی و شخصیتی ، ورود و خروج غیر قانونی کالا ، هجوم سیل آسای مواد مخدر در زندانها و سایر ادارات و ... از آن قبیل است .
امروز از زندان اوین خبری منتشر گردید مبنی بر اینکه مامورین زندان به دستور ریاست حفاظت و اطلاعات زندان اوین – آقای عباسی – به بند 350 زندان اوین هجوم برده و ضمن هتک حرمت و بازرسی از وسایل شخصی زندانیان سیاسی، کلیه دست نوشته های آنان را ضبط و به همراه خود برده اند . به همین دلیل تعدادی از زندانیان نسبت به عمل غیر قانونی مامورین اعتراض کردند که باعث ایجاد درگیری بین مامورین و زندانیان سیاسی از جمله مهندس حشمت الله طبرزدی و...گردید.
همچنین خبر هایی که حکایت از ایجاد جو رعب وحشت و درگیری و ضرب و شتم زندانیان در زندان رجایی شهر کرج دارد که در چند روز اخیر به کرات منتشر گردیده است . – ایجاد درگیری و ضرب و شتم آقایان بینا داراب زند ، بهروز جاوید تهرانی ، خالد حردانی و... از آن جمله است.- این اعمال غیر انسانی تا حدی پیش رفته که خالد حردانی در اعتراض به اینگونه رفتار مامورین دست به اعتصاب غذا زده و اعلام نموده که تا رفع کامل اینگونه اعمال به هیچ عنوان دست از اعتصاب نخواهد کشید.امروز هفتمین روز اعتصاب غذای این زندانی است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قابل ذکراست که بر اساس قانون اساسی تفتیش عقاید بر خلاف قانون است و این گونه حرکات نمود مسلم تفتیش عقاید می باشد که تاکنون به کرات در این حکومت لگد مال گردیده است.- قابل توجه رییس جمهور مهرورز!!!که رعایت کامل بند بند قانون اساسی برای کلیه شهروندان ، از وظایف اوست.
در همین راستا روابط عمومی جبهه دمکراتیک ایران ضمن محکوم نمودن اینگونه اعمال ، مجامع بین المللی حقوق یشری را به هوشیاری هرچه بیشتر نسبت به نقض کامل حقوق بشردر ایران به ویژه در برخورد با زندانیان سیاسی دعوت نموده و استمدادمی طلبد.
تا رفع استبداد ، فریاد ها خاموش نمی گردد.

روابط عمومی جبهه دمکراتیک ایران
30/8/1384

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016