یکشنبه 22 آبان 1384

۵ متهم شركت در تجمع ۱۱ ارديبهشت سقز محكوم به حبس و دو متهم تبرئه شدند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

وكيل مدافع برخي از متهمان پرونده‌ي تجمع غيرقانوني در سقز، گفت: شعبه‌ي اول دادگاه انقلاب سقز 5 متهم شركت در تجمع غيرقانوني 11 ارديبهشت‌ را محكوم به حبس و 2 متهم ديگر اين پرونده را تبرئه كرد.

محمد شريف در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار داشت: طبق احكامي كه به بنده ابلاغ شده است 5 نفر از موكلان به حبس محكوم شده و 2 نفر از آن‌ها تبرئه شدند كه بر اين اساس محمود صالحي به 5 سال حبس و 3 سال تبعيد به شهرستان قروه محكوم شده است. البته دادگاه صادر كننده‌ي حكم رسيدگي به يكي از اتهامات وي را از صلاحيت ذاتي محاكم انقلاب خارج قلمداد كرده و آن را براي رسيدگي به محاكم عمومي احاله داده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: همچنين دادگاه، جلال حسيني را به تحمل سه سال حبس محكوم و وي را از اتهام هواداري از كوموله تبرئه كرده است. بر اساس راي صادره از سوي شعبه‌ي يكم دادگاه انقلاب سقز محسن حكيمي، برهان ديوارگر و محمد عبدي‌پور به 2 سال حبس محكوم شدند و اسماعيل خودكام و هادي تنومند از اتهامات انتصابي تبرئه شدند.

اين وكيل دادگستري خاطرنشان كرد: آراي صادره در زمان قانوني قابل اعتراض است و اميدوارم در رسيدگي تجديدنظر، اين احكام نقض شوند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۵ متهم شركت در تجمع ۱۱ ارديبهشت سقز محكوم به حبس و دو متهم تبرئه شدند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016