چهارشنبه 18 آبان 1384

دو احضارييه ديگر براي اجلال قوامي روزنامه نگار کرد، تبريزنيوز

پيمان پاک مهر.روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:0098 914 415 7400


تبريز نيوز:سرويس حقوق بشر: دو احضارييه اي ديگر براي"اجلال قوامي"روزنامه نگار کرد در سنندج صادر شد.

"عباس جمالي" ،دبير کميسيون حقوق بشر کانون وکلاي دادگستري آذربايجان شرقي واردبيل و وکيل مدافع "اجلال قوامي" روزنامه نگار کرد در سنندج در گفتگو با "پيمان پاک مهر"از احضاريه هاي جديد موکل خود خبرداد و گفت:دو احضاريه از سوي شعبه اول دادگاه عمومي و شعبه چهارم دادياري دادگستري سنندج به دست موکلم "اجلال قوامي" رسيده است.

"جمالي"افزود:احضاريه اول مربوط به اتهام "پخش شايعات در جامعه" و "نشر مطالب غير واقع" است که موکلم بايد به شعبه اول دادگاه عمومي سنندج مراجعه کند .

وي در مورد ديگر احضاريه"اجلال قوامي" گفت:احضاريه ديگر موکلم مربوط به اتهام مربوط به "ايراد سخنراني در دانشگاه کردستان" است از وي خواسته شده جهت اخذ آخرين دفاعيات به شعبه چهارم دادياري دادگستري سنندج مراجعه کند. "قوامي" در ميزگردي که در فروردين سال جاري در خصوص "نقد اصلاح طلبان کرد" در اين دانشگاه برگزار شده بود سخنراني کرده بود.

"دبير کميسيون حقوق بشر کانون وکلاي دادگستري آذربايجان شرقي واردبيل"در خصوص شاکيان مربوط به "ايراد سخنراني اين روزنامه نگار در دانشگاه کردستان"افزود:اداره اطلاعات ،ناحيه انتظامي ،حراست دانشگاه و مدعي العموم در سنندج از جمله شاکيان "اجلال قوامي" هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"جمالي" يادآور شد:موکلم پيشتر به اتهام توهين به رهبري و مقدسات،اقدام عليه امنيت ملي، ارتباط با بيگانگان، فعاليت تبليغي براي احزاب مخالف جمهوري اسلامي،ناکارآمد نشان دادن اصل نظام،تشويش اذهان عمومي و نشر اکاذيب دستگير و در زندان سنندج به سر مي برد که با تامين قرار وثيقه 100 ميليون توماني از سوي شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج آزاد شده است.

"اجلال قوامي"پيشتر خبرنگار روزنامه هاي ايران و دفتر سرپرستي اعتماد در سنندج و چند نشريه محلي و عضو شوراي سردبيري هفته نامه پيام توقيف شده مردم کردستان بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دو احضارييه ديگر براي اجلال قوامي روزنامه نگار کرد، تبريزنيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016