پنجشنبه 28 مهر 1384

حکم ۳۰ ضربه شلاق يک وبلاگ نويس در زندان تبريز اجرا شد، پيمان پاک مهر

سيداحمد سيدسراجي <br />
سيداحمد سيدسراجي

پيمان پاک مهر . روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:00989144157400


تبريز نيوز:سرويس حقوق بشر: حکم 30 ضربه شلاق تعزيري "سيد احمد سيد سراجي "وبلاگ نويس زنداني در زندان تبريز اجرا شد.

"سيد احمد سيد سراجي " در تماس تلفني کوتاه از زندان تبريز به سرويس حقوق بشر تبريز نيوز گفت:شعبه 7 اجراي احکام دادگستري تبريز حکم تعزيري 30 ضربه شلاق را در مورد من به اجرا گذاشت.

سراجي افزود:اهانت به رهبري نظام و مسيولين بلند پايه از موارد اتهامي من در اين پرونده بود که شعبه 7 اجراي احکام دادگستري تبريز آن را اجرا کرد.


"سيد احمد سيد سراجي " وبلاگ نويس تبريزي در زندان مرکزي تبريز که به اتهام تبليغ عليه نظام در 8 تير 84 دستگير و در زندان مرکزي تبريز دوران محکوميت خود را مي گذراند مديريت چند وبلاگ را به عهده داشته و به گفته خود ابتدا در سال 82 دستگير و به اتهام نظير تبليغ عليه نظام و ... در دادگاه بدوي شعبه 3 دادگاه انقلاب تبريز محکوم شده که محکوميت 6 ماهه وي مورد تاييد شعبه 4 تجديد نظر استان آذربايجان شرقي قرار مي گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين زنداني سياسي بيشتر دوران محکوميت خود را در بند "موقت" زندان تبريز با معتادان ، قاتلين و سارقين هم بند بود که پس از انتقال به بند ديگر توسط افرادي به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و ضاربين وي را تهديد کرده بودند که در نيمه هاي شب رگ دستش را بريده و طوري وانمود خواهند نمود که "سراجي خودکشي کرده است".

در اين خصوص "راديو آزادگان" گفتگويي با "پيمان پاک مهر" انجام داده است .

[براي شنيدن اين گفتگو اینجا را کليک کنيد]

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حکم ۳۰ ضربه شلاق يک وبلاگ نويس در زندان تبريز اجرا شد، پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016