جمعه 6 خرداد 1384

اکبر گنجی، بخشی از گنجینه مبارزاتی مردم ایران! کوروش گلنام

به حکومت باید به شکلی جدی هشدار داد که با جان اکبر گنجی، روزنامه نگار، نویسنده، محقق و مبارز آزادیخواه ایرانی، بازی نکند که برایش بسیار گران تمام خواهد شد! بازی با جان اکبر گنجی، همآن کابوسی را برای سران حکومت ایجاد می کند که دستگیری، شکنجه و قتل زیبا کاظمی، ایجاد کرد. سران حکومت بدانند که بر خلاف آنها، اکبر گنجی در جان و دل مردم ایران جای دارد و اگر بلایی سر او بیاورند، غیر ممکن است مردم به سادگی دست از سر آنها بردارند.

سران حکومت زورگو وآزادی کش اسلامی بدانند که تمام سازمان های پشتیبان حقوق بشر، تمام انجمن ها، سازمان ها و کانون های جهانی نویسندگان، خبرنگاران و روزنامه نگاران به دقت و هر روزه رویدادهای مربوط به اکبر گنجی و سایر خبرنگاران، نویسندگان، روشنفکران، کوشندگان سیاسی و آزادیخواهان در بندایران را دنبال می کنند.

با اعتصاب غذای دوباره و مقاومت های دلیرانه و تازه اکبر گنجی، که بیش از این در اثر بی توجهی و رفتار غیر انسانی سران رژیم و زندانبانان، بسیار بیمار و آسیب دیده نیز هست، چشم همه آزادیخواهان در سراسر جهان به او و نتیجه کار او و بر خوردهای سران رژیم با او دوخته شده است و آنی از او غافل نیستند.
از همه آزادیخواهان، چه ایرانی و چه غیر ایرانی باید خواست که با تمام نیرو صدای اعتراض خود را باز هم بلندتر کرده و فشارها به رژیم سرکوبگر و آزادی کش اسلامی را افرایش دهند.ما ایرانیان در بیرون از کشور به سادگی می توانیم در هر مکانی که زندگی می کنیم حتا با روزنامه های محلی هم تماس گرفته و مورد اکبر گنجی را به میان آورده، خواستار انتشار خبر و پشتیبانی از مبارزه و مقاومت دلیرانه او شویم. آزادی اکبر گنجی را از رژیم نباید درخواست کرد بلکه آنها را باید وادار و مجبور به آزادی او نمود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این شیوه های برخورد غیر انسانی با اکبر گنجی کار ساز نمی شود چون او بخشی از گنجینه مبارزاتی مردم ایران در راه آزادی است که هر گز نه فراموش می شود و نه از بین می رود حتا اگر جسمش را از بین ببرند!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23256

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اکبر گنجی، بخشی از گنجینه مبارزاتی مردم ایران! کوروش گلنام' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016