پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384

بيانيه گروهي از زندانيان سابق سازمان مجاهدين خلق

یک پیروزی دیگر برای آزادی خواهان

روز گذشته سازمان دیدبان حقوق بشر طی یک گزارش 29 صفحه ای از جنایات هولناک و بی رحمی های سازمان مجاهدین در درون مناسبات خود پرده برداشت. هر چند که این گزارش خلاصه تهیه شده و بیانگر همه ابعاد واقعیت های هولناک درون مناسبات سازمان مجاهدین نمی باشد ولی در نوع خود اولین و کاملترین گزارشی است که پس از سالها راه به اسرار درون سازمان مجاهدین برده و بخشی از ابعاد تفکر و اعمال ضد بشری این فرقه ضد انسانی را افشاء کرده است.
انجمن حقوق بشری روشنا که مأمنی برای ستمدیدگان و قربانیان خشونت و زندان و شکنجه می باشد و از زمان تشکیل خودش با تمام قوا تلاش کرده است که جنایت علیه بشریت را افشا کند و مرهمی بر دردها و رنجهای قربانیان بگذارد، سرانجام پس از ماهها تلاش و پیگیری مستمر توانست صدای خود را از طریق سازمان دیدبان حقوق بشر و به گوش آزادیخواهان و وجدانهای بیدار بشری برساند.
ما ضمن تقدیر و قدردانی از فعالیت های سازمان دیدبان حقوق بشر که فارق از مصالح سیاسی و با شجاعت و شهامت در راستای یک اقدام انسانی و افشاگرانه علیه جنایت های ضد انسانی گام برداشته است، خواستار گام های بلند بیشتری در راستای آزادی آن دسته از قربانیانی که هنوز در چنگال این فرقه مافیایی و مخوف گرفتارند هستیم.
در عین حال با توجه به این گزارش رسمی که توسط یکی از سازمانهای معتبر بین المللی منتشر شده از همین لحظه استمرار روند حبس و نگهداری اجباری اعضای ناراضی سازمان مجاهدین در عراق را یکی از مسئولیت های سازمان های مدافع حقوق بشر از جمله صلیب سرخ بین المللی و کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد و سازمان عفو بین الملل میدانیم.
هر چند که اعضای انجمن روشنا و سایر همفکران و همکاران این انجمن به تلاشهای خود جهت افشای ماهیت و تفکرات ضد انسانی فرقه مجاهدین ادامه میدهند و تا احقاق کامل حقوق قربانیان این بی رحمی ها از پای نخواهند نشست از کلیه آزادیخواهان و مجامع و فعالین حقوق بشر میخواهیم در این راستا ما را حمایت کنند.
در عین حال به سازمان مجاهدین نیز هشدار میدهیم که هر گونه شانتاژ و مارک زنی بدون مدرک نه تنها دست های الوده به جنایت و خون رهبران این سازمان را پاک نخواهد کرد بلکه در زمان مقتضی در این رابطه نیز پیگری قضایی لازم برای اعاده حیثیت و شکایت از ارگان های دروغ پرداز و رسانه های این گروه مافیایی و اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مسئول تمامی این اقدامات در درجه نخست مسعود رجوی و مریم قجرعضدانلو (با نام مستعارمریم رجوی) می باشند و دولت فرانسه که هم اکنون میزبان مریم رجوی است و ارتش ایالات متحده که از سرنوشت مسعود رجوی اطلاع دارد مسئول محاکمه آنها به عنوان جنایت علیه بشریت می باشند.

رونوشت:
کوفی عنان دبیر کل سازمان ملل متحد
کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد
سازمان عفو بین الملل
صلیب سرخ بین الملل
پارلمان اروپا
آقای مام جلال طالبانی رئیس جمهور عراق
سرفرماندهی نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا در عراق


با احترام زندانیانیان سیاسی سابق در زندانهای سازمان مجاهدین و زندان ابوغریب عراق
19 می 2005
اسامی:
اکبر اکبری
ادوارد ترمادو
اردشیر پرهیزکاری
فرهاد جواهری یار
علی قشقاوی
حسن صادقیان
امیر موثقی
جمشید طهماسبی
یاسر عزتی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22888

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيانيه گروهي از زندانيان سابق سازمان مجاهدين خلق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016