پنجشنبه 29 اردیبهشت 1384

پيام جبهه ملي ايران - برون مرز به جشن يک صد و بيست و سومين سالروز دکتر مصدق

هموطنان عزیز و برگزارگنندگان جشن یک صد و بیست سومین سالروز دکتر محمد مصدق

با نهایت افتخار و سربلندی یک صد و بیست سومین سالروز تولد دکتر محمد مصدق را به شما و همه هموطنان ارجمند شادباش میگوئیم . سالروز مصدق این گفتار تاریخی داریوش فروهر در مراسم 14 اسفند 1357 را تداعی میکند که :
(مصدق صخرهی غول پيكری بود كه تكيه بر خاك ميهن داشت و زيرساخت استواری بود براي هر جنبشی که پس از او پدید آمد.)

در باره ی این پیشوای ملی ملت ایران سخن بسیار رفته است و ایران دوستان در این امر شکی ندارند که شیر میدان مبارزه با استعمار بریتانیا نماد ملی ایران است. زیرا زندگی مصدق، سراسر مبارزه برای پاسداری از استقلال ایران و نگهداشت آزادیهای فردی و اجتماعی مردم است. او استقلال ملی را زمینه ساز هر دگرگونی ریشه دار در جامعه می دانست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کوراندیشان با کودتای 28 مرداد به ستیز با استقلال و دمکراسی در ایران پرداختند و جمهوری اسلامی ثمره آن گردید. به همین علت ملت ایران کودتای 28 مرداد را در ذهن تاریخی خود فراموش نخواهند کرد.

هموطنان عزیز:
کشورما اکنون در یکی از حساس ترین و بحرانی ترین دورانهای حیات خود قرار دارد. در این شرایط بحرانی و اوضاع و نابسامان سیاسی، اجتماعی و بین المللی که میرود تا استقلال و همبستگی ملی مارا زیر ضرب بگیرد، بیائم از مصدق بزرگ بیاموزیم و در راه وحدت ملی گام برداریم.

سازمانهای جبهه ملی ایران- برونمرز افتخار دارد در سالروز تولد پیشوای ملی مان، همه ایراندوستان دمکرات را که فصل مشترک خود را آزاد ی و سربلندی ایران و دمکراسی و جمهوریخواهی میدانند دعوت کند با تکیه به این صخره غول پیکر، همگامی خود را استوار سازیم و با تکیه بر اندیشه سیاسی او و به روز کردن آن ، ائتلاف ملی- عليه استبداد را به گفتمان ملی تبديل کنیم.

با آرزوی سربلندی و آزادی ایران

سازمانهای جبهه ملی ایران- برونمرز

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22862

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام جبهه ملي ايران - برون مرز به جشن يک صد و بيست و سومين سالروز دکتر مصدق' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016