شنبه 20 فروردین 1384

سحرخيز: از كانديداهاي شناخته شده براي اعلام مواضع خود در تجمع انجمن دعوت خواهد شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


سحرخيز اعلام كرد: انجمن دفاع از آزادي مطبوعات در آستانه‌ي روز دفاع از مطبوعات و برگزاري جشنواره مطبوعات و هم‌چنين تحولات داخلي كشور در ارتباط با انتخابات، شنبه 27 فروردين‌ماه، تجمعي را از ساعت 13 لغايت 16 در محل انجمن صنفي مطبوعات برگزار مي‌كند و اعتراض خود را نسبت به برخورد و اخراج يك روزنامه‌نگار زن از مجلس شوراي اسلامي اعلام مي‌كند.

عيسي سحرخيز، عضو انجمن دفاع از آزادي مطبوعات با اعلام اين خبر به خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و بيان اين كه اين جلسه به صورت تريبون آزاد برگزار خواهد شد، اظهار داشت: آزادي مطبوعات و آزادي بيان، پيش‌نياز آزادي انتخابات است و كشوري كه مي‌خواهد انتخاباتي آزاد داشته باشد، بايد پيش‌زمينه‌هاي آن را از جمله آزاد كردن روزنامه‌نگاران دربند و رفع توقيف مطبوعات داشته باشد و هم‌چنين زمينه‌اي را ايجاد كند كه افراد بتوانند ديدگاه‌هاي خود را بدون نگراني بيان كنند.

وي ادامه داد:از كليه‌ي روزنامه‌نگاران، سردبيران و نشريات و خانواده‌هاي برخي از زندانيان دعوت شده كه در اين جلسه حضور داشته باشند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سحرخيز ادامه داد:انجمن دفاع از آزادي مطبوعات از كليه‌ي نامزدهاي انتخاباتي كه داراي چهره‌هاي شناخته شده‌اي هستند، از جمله كروبي، هاشمي‌رفسنجاني، معين، رضايي، ولايتي، ابراهيم يزدي، قاليباف و غيره براي حضور در اين جلسه براي تشريح ديدگاه و مواضع خود در ارتباط با اخراج اين خبرنگار از مجلس دعوت مي‌كند كه آنها مشخصا اعلام كنند كه اگر رييس‌جمهور شوند، در برابر مقوله‌هايي مانند آزادي مطبوعات، قتل‌هاي زنجيره‌يي، قتل نويسندگان، توقيف مطبوعات، بازداشت روزنامه‌نگاران چه مواضعي خواهند داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20317

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سحرخيز: از كانديداهاي شناخته شده براي اعلام مواضع خود در تجمع انجمن دعوت خواهد شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016