سه شنبه 16 فروردین 1384

حسني: آنقدر با «مشارکت و همبستگی» بازی کردند که وقتی انسان «مشارکت» را از کسی استماع می نماید طبع اش متنفر می گردد، کامران بارنجی، سینا

ديدگاههاي امام جمعه ارومیه درباره مشارکت ، همبستگی و 18 نشانه سقوط اسرائیل در گفتگو با سينا

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه پیام رهبر انقلاب در سال 84 مشارکت و همبستگی ملی مردم در تمامی کارهای اجتماعی و به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری است اظهار داشت: البته آنقدر در این اواخر با این دو کلمه( مشارکت و همبستگی) بازی کردند که وقتی انسان کلمه مشارکت را از کسی یا یک نفر استماع می نماید طبع اش متنفر می گردد چون مشارکتی یعنی آنهایی که در عرض 8 سال گذشته یک کار از آنها ساخته نبود و ساخته هم نشد.

حجته الاسلام و المسلمین "غلامرضا حسنی" در گفت و گویی اختصاصی با خبرگزاری جامعه جوانان ایرانی(سینا) تصریح کرد: این مشارکتی ها جز اهانت به اولیاء و مقدسات مذهبی مردم کاری نکردند.

حسنی ابراز عقیده کرد: این افراد با فاطمه اطهر بازی کردند با امام زمان بازی کردند و با شئونات اجتماعی مردم و رفاه مردم و قدرت لایموت مردم بازی کردند.

امام جمعه ارومیه در ادامه تصریح کرد:بدتر از کلمه و جمله مشارکت کلمه و جمله همبستگی است که اینها چه کارهای اهانت آمیزی که به شخصیت مردم نکردند.

وی همچنین با اشاره به پیام نوروزی همبستگی ملی و مشارکت عمومی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: اما مردم ایران و احیانا دنیا چون به رهبری ايران احترام خاص و ويژه اي قائل هستند الان ديگر بعد از چند سال این دو کلمه را از رهبری شنیدند مطمئن شدند که این دو کلمه همان کلماتی نیستند که مشارکتی ها و اعضاء و افراد همبستگی با آنها بازیها کردند.

وی ابراز عقیده کرد: واقعا رهبری به ریشه مشارکتی ها و همبستگی های قبلی و مصنوعی تیشه زد و ما امیدواریم که دیگر در ایران انقلابی نبینیم که با این دو کلمه بازی کنند.

امام جمعه ارومیه سپس در رابطه با علائم و مشخصات رییس جمهور آینده گفت: سخنان مقام معظم رهبری در مورد مشخصات و علائم رییس جمهور با یکی از منتخبین خودش تطبیق دارد و حسنی هم در مراسم 22 بهمن سال گذشته این مشخصات را به یک نفر تطبیق کرد( هاشمی رفسنجانی) و از ایشان هم اسم بردند.

حجه الاسلام غلامرضا حسنی همچنین در ادامه گفت و گوی خود با خبرگزاری سینا به 18 علامت و نشانه سقوط اسرائیل اشاره کرد و گفت: یک نویسنده یهود و اسرائیلی در کتاب خود با عنوان سقوط اسرائیل می نویسد که سقوط اسرائیل از سوی همسایگان عرب نمی باشد بلکه از فساد داخلی فساد مالی و فساد اخلاقی و فساد فرهنگی و فساد اقتصادی می باشد.

وی تصریح کرد:هم اکنون اسرائیل 66 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و 55 هزار شرکت خارجی و داخلی آن تعطیل می باشد و میزان بیکاری در آن کشور نیز 13 درصد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: هم اکنون دامنه اعتیاد به مواد مخدر در اسرائیل در منطقه خاورمیانه حرف اول را می زند و خودکشی در آن کشور بالاترین رقم را دارد.

وی تاکید کرد: مقام های بلندپایه اسرائیل هم مبتلا به رشوه اختلاس و سوء استفاده مالی می باشند و با این حال برکنار نمی گردند و نظام دموکراسی آن نیز یک نظام شکست خورده است.

به گفته امام جمعه ارومیه در حال حاضر 68 درصد ساکنین اسرائیل در فکر گرفتن تابعیت کشورهای دیگر هستند و 73 درصد آنان نیز معتقدند که سران اسرائیل لیاقت آتیه کودکان و نوجوانان آنان را ندارد.

Copyright: gooya.com 2016