چهارشنبه 21 بهمن 1383

اطلاعيه دکتر عباسي: من دکتر نيستم و تازه دارم ليسانسم را مي گيرم! طنزنوشته اي از ف. م. سخن

من دکتر حسن عباسي، رئيس مرکز دکترينال امنيت بدون مرز و کارشناس مسائل استراتژيک جمهوري اسلامي، در پيشگاه امت شهيدپرور ايران صادقانه اعتراف مي کنم که دکتر نيستم و تازه در مقطع کارشناسي ِ رشته ي فلسفه، به تحصيل مشغول شده ام. من به امت شهيد پرور ايران و هواداران بي شمار خودم که سايت دکتر عباسي را راه انداخته اند، قول مي دهم که تا شش هفت سال ديگر دکترايم را بگيرم و با اين کار مشت محکمي به دهان ياوه گويان داخلي و استکبار جهاني بزنم. من صادقانه اعتراف مي کنم که جو برنامه هاي تلويزيوني "کنکاش" مرا گرفت و کلمه ي "دکتر" به جاي کلمه ي "ديپلمه" همين طوري از دهانم در رفت و موجب سوءاستفاده ي دشمنان اسلام شد.

اينجانب از سايت وزين شريف نيوز و شخص حجةالاسلام و المسلمين ذوالنور انتظار نداشتم که بنده را در مقابل شارون و رايس سنگ روي يخ کنند و پيش از انتشار اين اطلاعيه و توضيح ِ خطايي که رخ داده، مسئله ي جزئي ِ دکتر نبودن مرا با بوق و کرنا به اطلاع جهانيان برسانند و گزک به دست دشمنان اسلام بدهند.

من که تمام عمر با برکتم را صرف يافتن تشابه مسائل سياسي با تجاوزات جنسي کرده ام انتظار نداشتم چنين مورد تجاوز امپرياليسم آمريکا قرار بگيرم و يکي از چهار کليد ِ تجاوز، در مورد خود من به کار گرفته شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من از امت هميشه در صحنه به خاطر اين که در روز به نمايش گذاشتن تي شرت استکباري، اشتباها پيراهن آستين کوتاه پوشيده بودم و تازه وقتي کتم را در آوردم متوجه اين فاجعه ي جانسوز شدم عذر مي خواهم و در پيشگاه حضرت امام زمان عج الله تعالي فرجه شريف قسم ياد مي کنم که ديگر مرتکب چنين گناه کبيره اي نشوم و زنم را به خاطر جا به جا کردن پيراهن هاي آستين کوتاه و آستين بلند تا مي توانم تنبيه کنم. من از برادرم آقاي ذوالنور، به خاطر يادآوري اين مسئله در سايت شريف نيوز تشکر و قدرداني مي کنم.

اينجانب قول مي دهم تا اخذ مدرک دکترا، ديگر هيچ سخني نگويم و در ِ مرکز ِ دکترينال امنيت بدون مرز را تا اطلاع ثانوي گل بگيرم يا نام آن را به مرکز ليسانسينال امنيت بدون مرز تغيير دهم.

دکتر ِ سابق، حسن عباسي (دانشجوي ليسانس فلسفه)

لينک هاي مربوط به اين مطلب:
http://sharifnews.com/./?2972
http://drabbasy.persianblog.com/

[وب لاگ ف. م. سخن]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18070

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه دکتر عباسي: من دکتر نيستم و تازه دارم ليسانسم را مي گيرم! طنزنوشته اي از ف. م. سخن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016