سه شنبه 24 آذر 1383

دبيرکل مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي: ما در جبهه اصلاحات، اول از انتخابات‌‏آزاد و دوم از وحدت‌‏نظر حمايت مي‌‏كنيم، ايلنا

گذر از تنگناهايي كه كشور در آن است، در گرو مشاركت گسترده مردم و آزادي انتخابات است

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل مجمع نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي گفت: ما در گام اول از انتخابات آزاد و در گام دوم از وحدت نظر در جبهه اصلاحات حمايت مي‌‏كنيم.

يدالله اسلامي در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا"، گفت: بحث ما حول محور لزوم برگزاري انتخابات آزاد و فراهم كردن شرايط براي مشاركت حداكثري مردم است تا همه كساني كه توان رقابت را در خود مي بينند، بتوانند در عرصه انتخابات وارد شوند.
وي تصريح كرد: به اعتقاد ما همه گروه ها بايد داراي رسانه مستقل باشند و از طريق رسانه جمعي با مردم ارتباط برقرار كنند.
اسلامي افزود: واگذاري بخشي از رسانه هاي ملي به افراد و احزاب براي طرح و بيان ديدگاه هاي خود و همچنين ايجاد زمينه و شرايط براي اجراي تعهداتي كه اين افراد به مردم مي‌‏دهند و بر آن اساس مردم را به پاي صندوق هاي راي مي‌‏كشانند، مي‌‏تواند موجب افزايش مشاركت مردم شود.
نمايتده اسبق مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: در شرايطي كه امكان برگزاري انتخابات آزاد با حضور همه گروه ها فراهم شود، جبهه اصلاح‌‏طلبان بايد يك هماهنگي و وحدت دروني را براي رسيدن به يك فرد در درون خودشان ايجاد كنند.
اسلامي اظهار داشت: براي رسيدن به وحدت نظر در جبهه اصلاح طلبان، راه‌‏هاي مشترك جمعي كه از پشتوانه نظري و عملي برخوردار باشد را جستجو مي‌‏كنيم و معتقديم به لحاظ تئوريك و عملي، امكان دستيابي به چنين توافقي در جبهه اصلاح طلبان وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: لازمه تداوم جريان اصلاح طلبي و تلاش براي تامين حقوق عمومي و رسيدن به يك مردم سالاري و گذر از تنگناهايي كه كشور در آن است، در گرو مشاركت گسترده مردم و آزادي انتخابات است.
مدير مسئول روزنامه توقيف شده " فتح" افزود: اگر همه گروه‌‏ها و رسانه‌‏هاي مستقل خواهان برگزاري انتخابات آزاد باشند، عواملي كه ايجاد مانع مي‌‏كنند به ناگريز تسليم راي مردم خواهند شد.

Copyright: gooya.com 2016