دوشنبه 23 آذر 1383

كلاهبرداري يكي از افراد دستگاه هاي امنيتي از مهناز انصاريان، نويسنده و بازيگر سينما و عدم رسيدگي از سوي دستگاه قضايي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق


مهناز انصاريان بازيگر تلويزيون سينما و نويسنده، از اطاله‌ي دادرسي پرونده‌اش ابراز نارضايتي و گله‌مندي كرد و خواستار پيگيري اين موضوع و كمك از سوي رييس قوه‌ي قضاييه شد.


مهناز انصاريان به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: حدود چهار سال پيش فردي كه خود را وابسته به يكي از دستگاههاي امنيتي كشور معرفي كرد، مبلغ 108 هزار دلار از من كلاهبرداري كرد و من با شكايت از او پيگير اين موضوع شدم.


وي با بيان اينكه اين فرد در تمام دادگاهها از مرحله‌ي بدوي تا تجديدنظر و ديوان عالي كشور به اتهام كلاهبرداري و جعل اسناد محكوم شده است، اظهار داشت: اين پرونده در حال حاضر در شعبه‌ي 15 تشخيص ديوان عالي كشور مطرح و در حال رسيدگي مجدد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

انصاريان خاطرنشان كرد: در طول اين چهار سال از سوي اين كلاهبردار به انواع و انحاء مختلف مورد اذيت و آزار قرار گرفته‌ام و اين فرد اتهاماتي به من نسبت داده و برايم تشكيل پرونده داده است كه پيگيري اين پرونده‌ها نيز برايم مشكلاتي را پديد آورده است كه البته من در خصوص تمام اين اتهامات تبرئه شده‌ام، ولي پي‌گيري اين پرونده‌ها زندگي مرا از روال عادي خارج كرد.


اين نويسنده اظهار داشت: از آيت‌الله شاهرودي كه نسبت به احقاق حق مظلومان توجه خاص و ويژه‌اي دارند و با برگزاري جلسات ديدار مردمي نسبت به اين موضوع رسيدگي مي‌كنند، خواهش مي‌كنم با نگاه انسان‌دوستي و تفكر پاكي كه در رابطه با دستگاه قضايي دارند، مرا ياري كنند و از اين ظلمتي كه پيرامونم را احاطه كرده است به روشنايي برسانند.

Copyright: gooya.com 2016