دوشنبه 7 دی 1383

سیاست خارجی ما عین دیانت خارجی ماست


یک علت اینکه جمهوری اسلامی تا به حال چند بار توسط قدرتهای بین المللی نابود نشده و تانک های آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سازمان ملل در تهران نیستند این است که رهبری کشور شریعتمداری را به عنوان هیچ کدام از ارگان های خودش هم محسوب نمی کند.

در راستای اینکه آقای حسین شریعتمداری سردبیر نامعلوم الحال کیهان امروز در سرمقاله اش در مورد اخراج یک دختر ایرانی به نام زینب از مدارس فرانسه، که این دختر محجبه در مقابل اعتراض مدیران مدرسه که به او گفته بودند باید به جای مقنعه از روسری استفاده کند ،حاضر به این کار نشد و او را اخراج کردند، پیشنهاد کرده است که ایران باید کلیه قراردادهایش را با فرانسه لغو کند، پیشنهاد می کنیم که آقای شریعتمداری بهتر است وزیر امورخارجه کشور بشود. به مصاحبه ای که بعد از وزیر شدن شریعتمداری با او انجام خواهد شد،دقت کنید.

مصاحبه با حسین قلی خان شریعتمداری وزیر امور خارجه جدید ایران

ما: آقای حسین قلی خان! با توجه به اینکه اخیرا وزیر امور خارجه شدید، لطفا بفرمائید سیاست شما در این وزارتخانه چیست؟
حسین خان: دیانت خارجی ما عین سیاست خارجی ماست و ما در وزارت امور خارجه یک هدف بیشتر نداریم و آن اثبات این است که اسلام برترین است و ما اسلام هستیم.


ما: اخیرا یکی از فیلمسازان هلندی توسط یک جوان مراکشی ترور شده است، موضع وزارت امور خارجه نظام جمهوری اسلامی در این مورد چیست؟
حسین خان: ما اصولا با ترور بصورت رسمی مخالفیم، اما چون این اقدام غیررسمی بوده و صورت اتفاق نشان می دهد که کسی که این عملیات شجاعانه را انجام داده یک مسلمان مراکشی تحصیلکرده بوده از نظر ما این یک تحلیل ایدئولوژیک است، نه یک ترور و با توجه به اینکه زن فاسد و منحرف و مرتدی سوژه این فیلم الحادی بوده و این زن در هلند ساکن است و هلندی ها جزو اتحادیه اروپا هستند و مرز مشترکی با آلمان دارند باید کمپانی مرسدس بنز که منافعی در ایران دارد تعطیل شود.

ما: اخیرا شنیدیم که دو همجنسگرا مطابق قوانین بلژیک ازدواج کردند، موضع شما در این مورد چیست؟
حسین خان: اصولا موضع من در قبال اینجور مسائل جنسی راست است و معمولا با موضع خودم هم سیاست خارجی کشور را تعیین می کنم، اصولا برادران ما با همین موضع فکر می کنند و نظر می دهند، در مورد بلژیک به نظر من با توجه به وجود اتحادیه اروپا در بروکسل و نقشی که وب سایت گویا و شبکه عنکبوت در این اتحادیه و این شهر دارد، باید برخورد ما بسیار جدی باشد و مماشات را باید کنار گذاشت، من با ادامه نظام ستمشاهی در بلژیک مخالفم و با توجه به اینکه محسن هاشمی و رمضانزاده و هویدا مدتی در شهر بروکسل درس خواندند می توان فهمید که تا چه حد نفوذ و همراهی پنهان سه جریان سلطنت طلبی و کارگزاران و اصلاح طلبان آمریکایی وجود دارد، ما باید کلیه قراردادهایی که میان جمهوری اسلامی و شرکت نوکیا وجود دارد لغو کنیم، چون همانطور که می دانید شرکت فاسد و وابسته نوکیا علاوه بر ایران در بلژیک هم دفتر دارد و من پیشنهاد می کنم که سفیر بلژیک را بگیریم تا آن دو همجنسگرایی را که فعل شنیع لواط را انجام داده اند از هم جدا و مجازات شوند.

ما: شش سال قبل احمد رضایی فرزند محسن رضایی به اکوادور و آمریکا رفت و پناهنده شد، موضع شما در این مورد چیست؟
حسین خان: متاسفانه من در آن زمان در وزارتخارجه نبودم وگرنه موضع نظام را درست می کردم. شما می دانید که در فرار ایشان هژبر یردانی نقش داشت و هژبر یزدانی همان کسی است که عباس معروفی در آلمان روابط خودش را با او گفت و قبل از انقلاب هم از طریق ترویج فرقه ضاله ضرباتی به اسلام زده بود، با توجه به این حضور باصطلاح عباس معروفی در آلمان و قراردادهای کلانی که میان جمهوری اسلامی و کمپانی صهیونیستی بوش که شمع موتور و دریل می سازد و از این طریق بسیاری از دیوارهای کشور ما بدون اطلاع مسوولان امنیتی نظام سوراخ شده و نفوذ می کنند، معتقدم باید این قراردادها لغو شود و سفیر آلمان را از ایران اخراج کنیم و آلمان را وادار کنیم که دو سفارتخانه ایران در برلین و فرانکفورت وجود داشته باشد تا ما بتوانیم بیشتر به مسائل بپردازیم.

ما: اخیرا سازمان ملل ایران را بخاطر نقض حقوق بشر محکوم کرده است، نظرتان در این مورد چیست؟
حسین خان: من باید بگویم که متاسفانه جهان اسلام دچار بی غیرتی است و این ثلمه ای است در قلعه نفوذناپذیر اسلام و اگر این نبود باید روسای کشورهای اسلامی جمع می شدند و حقوق بشر را که یک پدیده اومانیستی و متعارض و منافی اصول الهی اسلام است از صحنه گیتی حذف می کردند، اما اعتراض من امروز به کسانی است که ما را محکوم می کنند. در حالی که روزنامه نگاران وابسته به صهیونیسم و باصطلاح روشنفکر ایران با نوشتن مقالات ننگین و موهن شان حقوق تک تک بشر را که فرزندان شهدا هستند لگدمال می کنند، من معتقدم باید راه عملی پیدا کرد، با توجه به اینکه کوفی عنان چهره معلوم الحال آفریقایی در صدور این اطلاعیه نقش دارد، ما باید نام میدان آفریقا را تغییر بدهیم و به نام شهید مقتدی صدر بگذاریم و با توجه به اینکه مقتدی صدر هنوز به شهادت نرسیده می توان به او پیشنهاد کرد که در یک عملیات استشهادی به شهادت برسد تا خون او باعث بیداری مردم عراق علیه آمریکا شود.

ما: اخیرا شنیده شد که یک زندانی از زندان آنتورپن بلژیک فرار کرده است، موضع وزارت امور خارجه در مورد این زندانی چیست؟
حسین خان: همانطور که می دانید آنتورپن یکی از مراکز تجمع صهیونیست ها و مقر لابی های آنها با اتحادیه اروپا و به نوعی خانه تیمی آنهاست، هفته پیش تا آنجا که به ما خبردادند یک دختر هفده ساله مسلمان به نام سمیه که از یک پدر و مادر مسلمان مراکشی است در اعتراض به ممنوعیت حجاب در فرانسه با مدیران صهیونیست غاصب مدرسه شان در انتورپن درگیر شد، این دختر که به نام زینب در مدرسه معروف شده است توسط صهیونیست های این شهراخراج شد و در حالی که فریاد می کشید ندای مظلومانه اش را به جهانیان رساند که توسط رسانه های توطئه گر این صدا خفه شد. ما در وزارتخارجه باید در مقابل این اقدامات بدون مماشات برخورد کنیم، با توجه به اینکه این شهر مرکز طلا و جواهرات صهیونیستها هم هست، نیروهای انتظامی و برادران حزب الله باید در یک عملیات گسترده کلیه طلافروشی های یهودی و صهیونیست خیابان منوچهری و دلارفروشی ها و عتیقه فروشی ها را تعطیل کنند تا بتوانیم جلوی ارتباط زنجیره ای میان جواهرفروشان صهیونیست و عوامل نفوذی آنها را در خیابان باصطلاح منوچهری بگیریم.

ما: اخیرا موضوع اختلاف خانم گوگوش و فرید امیرقاسمی در مورد برگزاری یک کنسرت مطرح شد، موضع وزارتخارجه ایران در این مورد چیست؟
حسین خان: اصولا ما باید این اختلافات را تشدید کنیم، چون به حکم آیه شریفه اللهم اشغل الظالمین بالظالمین، خداوند اینها را با این اختلافات به هم مشغول می کند و در این میان عوامل شیطانی افشا می شوند، با توجه به اطلاعاتی که ما داریم پدر و مادر همین خانم باصطلاح گوگوش که نامش را عوض کرد تا از چنگال نظام فرار کند، از مهاجرین آذربایجان بودند که در جریان حرکات شنیع فرقه دموکرات علیه حکومت ظالم پهلوی که بوسیله عنصر انگلیسی یعنی قوام السلطنه سرکوب شد، اینها در قالب خواننده به کشور ما هجوم آوردند و مهاجرت این خانم، موج سوم مهاجرت عنکبوتی بود که ما در مورد نیما راشدان این مطلب را نوشتیم و پرونده این خانم مشخص است. اما برای برخورد عملی ما نباید مماشات کنیم، باید تمام دفاتر و سفارتخانه جمهوری آذربایجان را تعطیل کنیم و به جای آن چند کنسولگری قرقیزستان و سودان در شهرهای محروم کشور دائر کنیم.

ما: آقای شریعتمداری! اخیرا افشا شد که اریکسون مربی تیم ملی فوتبال انگلستان با منشی دفترش رابطه نامشروع داشته است، موضع وزارت امور خارجه ایران در قبال این مساله چیست؟
حسین خان: ما از سالها قبل از اینجور روابط خبر داشتیم، این موضوع نشانگر عمق فسادی است که در سیاست خارجی استعمارگر پیر وجود دارد و ما تصمیم داریم برای برخورد جدی با این واقعه تمام فروشگاههایی که موبایل اریکسون را می فروشند تعطیل کنیم و با توجه به اینکه سوئد به عنوان مرکز فساد اینها شناخته شده است ما باید سفارتخانه های سوئد و دانمارک و نروژ و فنلاند را تعطیل کنیم و آن کشورها را مجبور کنیم که سفارتخانه های شان را در کلیه کشورهای اسلامی تعطیل کنند.

ما: اخیرا شنیده شد که رونالدینیو به عنوان برترین فوتبالیست سال انتخاب شده است، در این مورد چه نظری دارید؟
حسین خان: این یک توطئه علیه شیعیان و حرم مطهر حضرت ابوالفضل علیه السلام است که می دانید اینها برای اینکه جلوی قیام خونین ملت دربند و درکه عراق را در کربلا و نجف و شهرک صدر و سایر بلاد مسلمین بگیرند جایزه را به برادر متعهدمان رضازاده ندادند، تا صدای او را در گلو خفه کنند و عنصر منحط و مساله داری مانند رونالدینیو که با حرکات زشت و مستهجنش همزمان با ایام عزاداری در ایران در هنگام مسابقه با آرژانتین تلاش کرد عناد خود را با نظام نشان دهد را مطرح کنند. به نظر من با توجه به اینکه برزیل به عنوان یکی از مراکز توطئه علیه نظام کشور فقیری است و هیچ قراردادی با ایران ندارد ما باید کلیه قراردادهایی را که میان ایران و فرانسه وجود دارد لغو کنیم تا فرانسوی ها هم کار دست شان بیاید.

ما: ضمن تشکر از شما می خواستم اگر پیام دیگری دارید بفرمائید.
حسین خان: من می خواستم این اطمینان را به امت شهیدپرورمان بدهم که تا وقتی آخرین سفارتخانه در ایران تعطیل نشده است من برای اداره وزارت امور خارجه در اینجا هستم.

نتیجه گیری غیراخلاقی: یک علت اینکه جمهوری اسلامی تا به حال چند بار توسط قدرتهای بین المللی نابود نشده و تانک های آمریکا و انگلیس و اسرائیل و سازمان ملل در تهران نیستند این است که رهبری کشور شریعتمداری را به عنوان هیچ کدام از ارگان های خودش هم محسوب نمی کند.
نتیجه گیری اخلاقی: شکر زیادی خوردن یکی از دلایل ابتلا به مرض قند است، شیوه ابتلا به مرض قند این است که یک حکومت خودش را دچار پارگی کند تا چهار تا قرارداد با اروپایی ها ببندد و بعد یکی پیدا شود و بگوید این قراردادها را لغو کنید.
احتمال قریب به یقین: روسری یک دختر ایرانی که هیچ، حتی اگر شلیته والده مکرمه بعضی ها را سرشان بکشند جمهوری اسلامی قرارداد را ول نمی کند بچسبد به حسین شریعتمداری.
ضرب المثل فولکلوریک: وقتی سگ قوه قضائیه پارس کند وزیر امور خارجه گاز نمی گیرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16096

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سیاست خارجی ما عین دیانت خارجی ماست' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008