جمعه 10 مهر 1383

چگونه عنکبوت افشا شد؟ مصاحبه سرگشاده با حسین شریعتمداری، ابراهیم نبوی


ما: طبق اطلاعاتی که ما داریم محل اقامت بعضی از کسانی که شما اسم بردید اشتباه است، مثلا محل اقامت آقای راشدان در سوئد نیست، آقای مطلبی هم در لاهه و بروکسل زندگی نمی کند، آقای نبوی هم در بروکسل زندگی می کند و آقای برزگر هم در لندن زندگی نمی کند.... آیا شما عمدا این موارد را غلط نوشتید؟ حسین شریعتمداری: شما از کجا محل اقامت این افراد را می دانید؟
در پی چاپ سرمقاله خانه عنکبوت در روزنامه کیهان خبرنگار ما در مصاحبه ای با آقای حسین شریعتمداری (معروف به حسین ش.) شرکت کرد و سووالات بسیار مهمی را از وی پرسید. با توجه به اهمیت تاریخی این مصاحبه و نقش سرنوشت ساز آن برای جنبش اصلاحات سابق ایران توجه شما را به این مصاحبه جلب می کنیم

ما: شما از چه زمانی پی بردید که شبکه ای موسوم به خانه عنکبوت در ایران و اروپا و آمریکا تشکیل شده است؟
حسین شریعتمداری: خبرنگار کیهان به ما گزارش داد(1) که ساعت یک و بیست دقیقه یکی از روزهای موسوم به پنجم مهر امسال، آقای محمد علی الف. که یک مرد چاق است و معاون آقای محمد خ. رئیس جمهور کشور الف. است، از جلسه هیات دولت خارج شد و در همانجا با مصطفی ت. که نام تشکیلاتی و اینترنتی اش مصطفی ریزه است دست داد، که البته مردم و نیروهای انقلابی می دانند که دست دادن یکی از راههای شناسایی عوامل فراماسونری است و معمولا عوامل ماسونی بطور پنهان با همدیگر دست می دهند، این آقای محمد علی الف. بعد از این هجمه سوار بر ماشین بنز خودش شد، که این نوع ماشین بنز در شهر برلین در یکی از کشورهای اروپایی که من اسم آنرا نمی برم، تولید می شود و حتما امت همیشه در صحنه ایران در جریان برگزاری کنفرانس فاسد و ضدانقلابی برلین در همین شهر بودند. در همین کنفرانس یکی از کسانی که در دوره جوانی اش خواننده روزنامه های زنجیره ای بود بصورتی لخت و عریان برهنه شد. و بعد از اینکه آقای الف. سوار ماشین ضدانقلابی خودش شد، با موبایل اریکسون چند عکس گرفت. این موبایل های اریکسون متعلق به یکی از سرمایه داران سوئدی است که اخیرا روابط ایشان با منشی دفترش هم افشا شد و این یک رسوایی دیگر در پرونده گروههای مدعی اصلاحات بود. همین عکس ها را بعدا آقای الف. در یک شبکه مخوف و مافیایی اینترنتی گذاشت که با اسم رمز وب نوشت در اینترنت وجود دارد و از طریق همین شبکه ارتباطاتی بین عوامل ضدانقلابی و نیروهای برونمرزی سازمان جاسوسی آمریکا برقرار شده است. وب نوشت یکی از انگشت های خون آلود هشت پایی به اسم وب سایت گویاست که در محلی بین بروکسل و لارناکا و نوادا اداره می شود.

ما: سایت گویا چیست؟ و از نظر شما چه رابطه ای بین گویا و سیا وجود دارد؟
حسین شریعتمداری: همانطور که امت شهیدپرور و انقلابی ایران و مسوولان امنیتی و قضایی نظام می دانند،گویا به معنی احتمالا و نسبتا است، مثلا یورگن هابرماس یکی از عوامل سیا در فرانکفورت برای رد نظریات الهی خیلی از کلمه گویا استفاده می کرد و می گفت: ...گویا اعتقادات مردم سست شده است، سایت گویا از زمانی کارش را آغاز کرد که فرشاد ب. عموی توده ای امیر فرشاد الف.( عنصر نفوذی سیا در انصار حزب الله) در جلسات درس عبدالکریم س. حاضر می شد و از همانجا با نسبی گرایی آشنا شد و سایت گویا اولین بار برای تشکیک در اصول انقلابی و اسلامی راه افتاد. این وب سایت از طریق دستگاههای کامپیوتر موسوم به Microsoft که توسط آمریکایی ها اداره می شود کارش را آغاز کرد، اما بعدا با نزدیک شدن به Hewlett-Packard موسوم به HP رابطه جدی تری با سی آی ا برقرار کرد. دفتر گویا در بروکسل پس از روی کار آمدن عقاب ها به جای خروس ها در آمریکا از طریق نفوذ در سیستم چپ های اروپای شرقی باعث شد تا حکومت چکسلواکی سقوط کند و پراگ به دست این وب سایت بیفتد. سایت گویا پس از این مرحله که در راستای نفوذ در ارکان نظام و محاصره جمهوری اسلامی از طریق سقوط چکسلواکی و یوگسلاوی سابق بود، اقدام به ایجاد رادیویی موسوم به فردا کرد. این رادیو از سیستم های فاسد کننده میکروفون و هدفون که در چت های سکسی نیز به کار
می رود، اداره می شود، میکروفون و هدفون از وسایل جذب نیروهای جدیدی برای دشمنان نظام است.

ما: شما در مقاله تان فرمودید که این شبکه شناسنامه ایرانی و هویت آمریکایی دارد، در این مورد توضیح دهید؟
حسین شریعتمداری: همانطور که مردم همیشه در صحنه ایران می دانند دفتر سازمان ثبت احوال که شناسنامه ایرانی صادر می کند در فاصله چند کیلومتری سفارت آمریکا در تهران قرار دارد که جاسوسان آمریکایی در همین سفارتخانه تا مدتها برای آمریکایی ها فعالیت می کردند. یکی از کارهای عناصر نفوذی دشمن در نظام این است که وقتی به دنیا می آیند شناسنامه برای خودشان می گیرند، اما همانطور که ما(2) قبلا در برنامه تلویزیونی هویت هم نشان دادیم غیر از من و حسن ش. و محمد الف. و محمد م. و سید علی خ. و شورای ن. و چند نفر دیگر کسانی که شناسنامه ایرانی دارند، هویت آمریکایی هم دارند.

ما: شما چطور می فهمید که کسانی که شناسنامه ایرانی دارد، هویت آمریکایی دارند؟
حسین شریعتمداری: سربازان گمنام امام زمان و برادران قوه قضائیه یک چیزهای درازی دارند که وقتی در زندان آن را در می آورند و از طریق آن به بررسی شناسنامه زندانی می پردازند هویت آمریکایی معلوم می شود. معمولا کمی درد می گیرد و بعد از مدتی خوب می شود. در مورد کسانی که زندانی نشده اند از یک شواهدی می فهمیم.

ما: مثلا از روی چه شواهدی می فهمید؟
حسین شریعتمداری: خفه شو می زنم خشتکت رو جر می دم، گفتم می فهمیم یعنی می فهمیم.

ما: از شما ممنونم، لطفا بفرمایید اصولا از کجا موفق شدید که تشکیلات اروپایی و آمریکایی شبکه موسوم به عنکبوت را شناسایی کنید؟
حسین شریعتمداری: ما از طریق یک مجموعه تحقیقات دنباله دار موفق شدیم با کمک و استعانت از آقا امام زمان و در فاصله دو روز مانده به میلاد با سعادت امام زمان این شبکه را کشف کنیم. یکی از این راهها از طریق بررسی های مستمر بود. مثلا ما در سایت گویا ماهها بررسی کردیم تا موفق شدیم در صفحه اول این سایت یک جایی را پیدا کنیم که در آن نوشته بود« درباره ما» که برادران ما بعد از بررسی های مختلف و در نظر گرفتن کلیه خطرات و بعد از اینکه وضو کردند و وصیت نامه نوشتند، روی آن باصطلاح کلیک کردند و بعد یک صفحه ای باز شد که در آن نوشته بود که مدیر سایت فردی است موسوم به فرشاد بیان. بعد از این موفقیت عظیم اطلاعاتی ما روی دو رادیوی فارسی زبان که به آنها مشکوک بودیم دقت کردیم و خبرنگاران ما ساعتها به آن رادیوها گوش می دادند، یکی از این رادیو ها با اسم رمز بی بی سی بود که گروهی از دانشجویان ایرانی طرفدار انقلاب اسلامی در لندن به ما گزارش دادند که مرکز این رادیو در لندن است، و یکی دیگر از این رادیوها با نام رادیو پراگ فعالیت می کرد. ما مدتها روی کلمه پراگ کار می کردیم، یک نظریه این بود که کلمه پراگ PRAG به معنی گروه رادیویی ضدانقلابی فارسی است. Persian Radio Anti-Revolution Group اما بعدا سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح به ما اطلاع داد که شاید منظور از رادیو پراگ همان پایتخت چکسلواکی باشد، که ما بعدا فهمیدیم اینها می خواستند ما را از طریق این اسم گذاری فریب بدهند. واقعا معلوم نیست اگر اسم این رادیو پراگ نبود و فقط رادیو فردا بود چه خطراتی در کمین انقلاب قرار می گرفت و واقعا یاری امام زمان و امداد غیبی بود که ما فهمیدیم که پراگ پایتخت چکسلواکی است.

ما: از کجا فهمیدید که مرکز اروپایی در چکسلواکی است و رادیو فردا با سیا کار می کند؟
حسین شریعتمداری: ما به پنج مرکز اصلی مشکوک شدیم، لندن، چکسلواکی، بروکسل، پاریس و بخارست، برای اینکه بفهمیم کجا مرکز اصلی است با برادران مختلفی که در این شهرها بودند و همچنین با نیروهای سپاه پاسداران، نیروی زمینی، دریایی و هوایی و هوابرد نیروی زمینی، واحد حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، شورای نگهبان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مشورت کردیم. در نتیجه در ابتدا فهمیدیم لندن مرکز اصلی نیست، چون معلوم شد که بی بی سی رادیوی دولت آمریکا نیست و رادیوی انگلیس است، در مرحله بعد فهمیدیم که پاریس مرکز اروپایی شبکه عنکبوت نیست، چون پاریس از نظر اپوزیسیون سیاسی ضدانقلاب اهمیت خاصی نداشت و چون بنی صدر، فرح پهلوی، مجاهدین خلق، احمد سلامتیان، علی کشتگر و بعضی دیگر از عوامل ضدانقلاب در پاریس بودند، فهمیدیم که آنجا نمی تواند مرکز باشد. بعد از این مرحله روی بخارست مشکوک شدیم، حدود یک سال در این مورد تحقیق کردیم، اما در بخارست هیچ ایرانی نبود و هیچ رادیوی فارسی هم وجود نداشت، اصلا هیج دلیلی وجود نداشت که مرکز ارتباطات عنکبوت بخارست باشد، با این وجود ما به تلاش خود ادامه دادیم و موفق شدیم از بیست و دو نفر از کسانی که بازداشت شدند این اعتراف را بگیریم که مرکز فعالیت های ضدانقلاب و رادیوهای فارسی زبان در بخارست است، این درست مصادف شد با زمانی که ما فهمیدیم که پراگ پایتخت چکسلواکی است، بنابراین ماموران قوه قضائیه و کمیته اماکن که روی اماکنی مانند پراگ و بروکسل و بخارست کار می کنند، مجددا بازجویی را روی بیست و دو نفر بازداشت شده انجام دادند و آنها اعتراف کردند که منظورشان از بخارست همان پراگ بوده است و از این طریق حقانیت نظام هم برای جهانیان آشکار شد. در مرحله بعد ما بررسی روی بروکسل را آغاز کردیم، ما فهمیده بودیم که مرکز وب سایت گویا در بروکسل است و این وب سایت در این شهر با اسم مستعار بلگاکوم Belgacom فعالیت می کند و ساختمان های متعددی در آنجا دارد. بعد از اینکه متوجه شدیم که رابط اصلی میان شبکه آمریکا و ایران از طریق وب سایت گویا در بروکسل است، شک ما در مورد چکسلواکی به یقین تبدیل شد....

ما: از کجا فهمیدید که رادیو پراگ یا رادیو فردا وابسته به آمریکاست؟
حسین شریعتمداری: ما مطمئن بودیم که بی بی سی رادیوی آمریکا نیست، و چون به رادیو فردا مشکوک بودیم و مطمئن بودیم که فردا به انگلیسی tomorrow می شود، بنا براین به حول و قوه الهی توسط یک گروه از برادران کارشناس رادیو و اینترنت وارد وب سایت رادیو فردا شدیم و در آنجا متوجه شدیم که یک جایی است که در آن نوشته شده است« آشنایی با ما» و ما وارد این صفحه شدیم و بدون اینکه هیچ خطری بوجود بیاید کلیه اطلاعات را از آنجا بدست آوردیم که ما در اینجا بخشی از این اطلاعات را برای شما افشا می کنیم. در آنجا نوشته بود:...«راديوفردا» از جمله سرويس هاي سخن ‍پراکنی بين المللی ايالات متحده آمريکا است که به هزينه کنگره آمريکا و تحت نظر شورای سخن پراکنی بين المللی آمريکا، يکي از ادارات دولت فدرال، اداره مي شود... بنا براین این رادیو هم اعتراف کرد که با آمریکا کار می کند.

ما: لطفا بفرمایید چگونه متوجه شدید که سایت گویا بعد از یازده سپتامبر به بروکسل منتقل شده است و اصولا رابطه nike و گویا را روشن بفرمایید.
حسین شریعتمداری: من اولین بار که کفش نایک و کلاه و پیراهن آن را دیدم متوجه شدم که چه خطری جمهوری اسلامی را تهدید می کند، علامت این شرکت به صورتی است که معلوم است طراحان فاسد آن از طریق نشان دادن کسی که دهن کجی کرده است، دارند به ارزشهای انقلابی دهن کجی می کنند، از طرفی شرکت نایک سالها تلاش کرد تا از طریق اشاعه مدهای غربی در میان جوانان ما نفوذ کند، بنابراین ما به این شرکت که ریشه اصلی آن در سیا است، مشکوک شدیم و متوجه شدیم که این شرکت از طریق بانک اطلاعاتی خود با سایت گویا روابطی دارد...

ما: اما به نظر می رسد که مرکزی که سایت گویا در آن ثبت شده سایت نیکNIC است و این شرکت با نایک فرق دارد...
حسین شریعتمداری: از نظر ما هویت اصلی این دو شرکت تفاوتی ندارد و ماهیت اینها برای ملت ما آشکار است و این مسائل خللی در عزم راسخ ما در برخورد با ضدانقلاب زنجیره ای نمی کند... داشتم می گفتم که بعد از اینکه شرکت نایک مدتی با اشاعه مدهای فاسد سعی کرد تا در میان جوانان ما نفوذ کند، عملیات یازده سپتامبر اتفاق افتاد و پوشالی بودن قدرت آمریکا برای جهانیان آشکار شد و چون طرفداران نظام اسلامی در میان جوانان غیور و مسلمان عرب هم هستند، شرکت نایک تصمیم گرفت برای جلوگیری از عملیات انتحاری احتمالی برای حمله به دفتر سایت گویا در نیویورک، دفترش را به بروکسل منتقل کند. البته یک نکته افشا نشده که در همین جا به اطلاع امت شهیدپرور می رسانم. نکته این که دفتر سایت گویا در نیویورک قبل از یازده سپتامبر در طبقه هفتاد و سوم یکی از برج های تجارت جهانی بود که کارکنان این سایت هم مثل بقیه صهیونیستها در آن روز سرکار نرفتند و زنده ماندند و بعد دفترشان را به بروکسل منتقل کردند...

ما: آیا این وب سایت صهیونیست است؟
حسین شریعتمداری: البته، طبیعی است. این آقای فرشاد بیان نام قبلی اش فرشاد دایان بود که خانواده دایان از جمله موشه دایان از خانواده های معروف صهیونیست اسرائیل هستند و چند نفر از خانواده او از جمله خانواده حی نماینده مجلس در ایران بود. او بعد از رفتن به بروکسل ارتباط با عوامل داخلی و خارجی را آغاز کرد و شبکه عنکبوت را تشکیل داد.

ما: طبق اطلاعاتی که ما داریم محل اقامت بعضی از کسانی که شما اسم بردید اشتباه است، مثلا محل اقامت آقای راشدان در سوئد نیست، آقای مطلبی هم در لاهه و بروکسل زندگی نمی کند، آقای نبوی هم در بروکسل زندگی می کند و آقای برزگر هم در لندن زندگی نمی کند.... آیا شما عمدا این موارد را غلط نوشتید؟
حسین شریعتمداری: شما از کجا محل اقامت این افراد را می دانید؟

ما: در مطالب خودشان خوانده ام، ضمن این که یک نفر نمی تواند در دو جا زندگی کند...
حسین شریعتمداری: با توجه به اینکه گفتید محل اقامت این افراد را می دانید کلیه اطلاعاتی که در مورد افراد مذکور دارید به صورت مشخص و دقیق و مشروح بنویسید و بگویید از چه زمانی با آنان آشنا شدید و چگونه و در کجا مطالب آنان را خواندید؟
( مصاحبه برای مدت دو روز قطع می شود و مصاحبه کننده بعد از بازجویی و دادن اطلاعات مصاحبه را ادامه می دهد.)
شریعتمداری: همانطوری که در مقاله خانه عنکبوت نوشتم محل اقامت ابراهیم نبوی این جرثومه فساد که از طریق لجن پراکنی با شبکه عنکبوت کار می کند در برلین است، توجه کنید که ما گفتیم یکی از سرپل های اروپایی شبکه در برلین است، و در برلین کسی غیر از نبوی برای این شبکه کار نمی کند، بنابراین بدیهی است که این عنصر فاسد و خودفروخته در برلین فعال باشد، از طرف دیگر پرواز ایران ایر در روزهای جمعه و سه شنبه به مقصد پاریس است و ما خبر داریم که او از طریق پاریس به اروپا فرار کرده است. بنابراین ابراهیم نبوی براساس اعترافاتی که از زندانیان به دست آمد یا در پاریس است یا در برلین، البته این عنصر خودفروخته برای ردگم کردن چند بار گفته است که در بروکسل زندگی می کند، اما ما گول این اظهارات فریبکارانه را نمی خوریم. در مورد سینا مطلبی هم همانطور که گفتیم او از همکاران اصلی سایت گویاست و به همین دلیل برای رد گم کردن، مطالبش را در وبلاگ وبگرد منتشر می کند. بنابراین ما اطلاع دقیق داریم که او در بروکسل در طبقه هفتم ساختمان دفتر اصلی وب سایت گویا در یک خیابان کار می کند، اما برای رد گم کردن برای زندگی به لاهه می رود و برمی گردد. از طرف دیگر می دانید که فاصله این شهرها زیاد نیست و اتحادیه مزدور اروپا برای تسهیل در رفت و آمد عناصر مزدور سایت گویا مدتی است که اعلام کرده اند که رفت و آمد بین کشورهای باصطلاح شنگن( NATO) احتیاج به ویزا ندارد.

ما: لطفا در مورد اعضای خارجی سایت گویا توضیح بیشتری بدهید...
حسین شریعتمداری: در حقیقت داریوش سجادی تندروترین عنصر اینترنتی دشمن است که برای رد گم کردن مطالبش را به صورتی ملایم می نویسد، نام اصلی داریوش سجادی مجید محمدی است ولی با اسم مستعار داریوش سجادی کار می کند، او اعتقاداتی علیه رهبری دارد ولی برای اینکه ماهیت خود را پنهان کند مقالاتش را گاهی در دفاع از نظام می نویسد و خودش در زیر مطالبش به خودش فحش خواهر و مادر می دهد تا ماهیتش را پنهان کند. در حالی که مجید محمدی در ایران با مطبوعات دوم خردادی همکاری می کرد و برای ما چهره پلیدش آشناست. کسی که با نام مجید محمدی در سایت گویا مقاله می نویسد در حقیقت داریوش سجادی واقعی است، او در واقع هنوز کاملا در خدمت دشمن نیامده است و اعتقادات مذهبی دارد، اما برای اینکه خودش را در خدمت اربابانش قرار دهد با نام مستعار مجید محمدی مقالاتی موهن و پر از الفاظ مستهجن علیه رهبری و نظام می نویسد. حسین درخشان در تورنتو زندگی می کند و یکی از اولین عناصری بود که از طریق اینترنت تلاش کرد تا به اساس نظام حمله کند. درخشان در حقیقت نماینده شبکه عنکبوت در کاناداست که به شکلی کاملا پنهان در وب لاگ خودش هرروز مطالبی علیه نظام و کشور می نویسد. علیرضا نوری زاده هم یکی از عوامل اسرائیل است که برای انگلیس کار می کند.

ما: اگر نوری زاده عامل اسرائیل است چرا برای انگلیس کار می کند؟
حسین شریعتمداری: خداوند در مورد این افراد گفته است صم بکم عمی فهم لایرجعون، این افراد کورند و کرند و نمی فهمند... و به همین دلیل است که با وجود اینکه عامل اسرائیل است و از موساد که دفترش در خیابان شالوم در تل آویو است پول می گیرد، اما چون کوراست و کراست و نمی فهمد برای انگلیس کار می کند.

ما: آیا مسعود بهنود هم برای شبکه عنکبوت و گویا کار می کند؟
حسین شریعتمداری: مسعود بهنود همانطور که از نامش معلوم است از همان ابتدا هم با انقلاب اسلامی عناد خود را نشان داد و ازهمان ابتدا با رادیو بی بی سی کارش را شروع کرد، او دو سال قبل به لندن رفت و بخش فارسی رادیو بی بی سی را به عنوان دفتر نمایندگی سایت گویا در انگلیس تشکیل داد.

ما: شما فرمودید عناد مسعود بهنود از نامش معلوم است، لطفا توضیح بیشتری بدهید...
حسین شریعتمداری: اگر به نام مسعود رجوی و محمد مسعود و احمد شاه مسعود و مسعود بنی صدر و مسعود پهلوی دقت کنید منظور مرا بیشتر متوجه می شوید، اصولا خانواده مسعود همیشه آنگلوفیل بوده و در خدمت فراماسونری بودند.

ما: شما گفته اید که عوامل داخلی شبکه عنکبوت از طریق روزنامه های زنجیره ای جذب شده اند، لطفا در این مورد توضیح بیشتری بدهید.
حسین شریعتمداری: این افراد معمولا بلد نیستند وارد اینترنت شوند، به همین دلیل در این روزنامه ها جلساتی برگزار می شود و در این جلسات به آنها گفته می شود که باید وارد اینترنت شوند، بعد در حالی که نشسته اند گروهی از عوامل فساد و فحشاء، به صورت زن یا مرد، وارد شده و لباس آنها را در می آورند و در همین حال از آنها عکس می گیرند و فیلمبرداری هم می کنند، بعد این افراد تهدید می شوند که یا باید از ایران بروند یا در ایران هر روز مقاله برایشان بنویسند. تا به حال فیلم های زیادی در این مورد کشف شده است.

ما: از توضیحاتتان ممنونیم.
حسین شریعتمداری: گه خوردید که ممنونید. من به زودی اطلاعات جدیدتری را در این مورد افشا خواهم کرد.


1) خبرنگار کیهان معمولا کار اطلاعات را هم می کند.
2) منظور از ما حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و مرحوم سعید امامی است که این سه نفر برنامه هویت را می ساختند.

مطالب ديگر:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12543

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چگونه عنکبوت افشا شد؟ مصاحبه سرگشاده با حسین شریعتمداری، ابراهیم نبوی' لينک داده اند.

خانه عنکبوت
برونگا و واتو واتو
jump cut
October 4, 2004 06:23 PM

Copyright: gooya.com 2008