جمعه 25 اردیبهشت 1383

در صفحه نبوی اتفاق افتاد


مدتی است که خبری از همدیگر نداریم. بعد از ارتحال سایت نبوی آن لاین تا به حال در سایت گویا هستیم و ساین نبوی آن لاین تغییراتی اساسی کرده است. برنامه سایت از این پس به شکل زیر خواهد بود:...

مدتی است که خبری از همدیگر نداریم. بعد از ارتحال سایت نبوی آن لاین تا به حال در سایت گویا هستیم و ساین نبوی آن لاین تغییراتی اساسی کرده است. برنامه سایت از این پس به شکل زیر خواهد بود:
1) تلاش می کنم هر هفته سه بار سخن روز بنویسم.
2) صفحه پارادوکس از صفحه سخن روز جدا می شود. در این صفحه مجموعه ای از نوشته ها را می خوانید که قرار است در کتابی به نام پارادوکس در تهران منتشر شود. این صفحه هر هفته سه بار به روز می شود.
3) صفحه ترانه ها: در این صفحه هر هفته دو ترانه از صد ترانه پرطرفدار موسیقی پاپ و راک پنجاه سال اخیر به صورت ترجمه متن و لینک آواز و توضیحی درمورد آن ترانه گذاشته می شود.

به کسانی که این صفحه را ندیده اند پیشنهاد می کنیم ترانه خیال کن با صدای جون بائز را حتما بشنوند.همچنین پیشنهاد می کنیم ترجمه هتل کالیفرنیا از ایگلز و سرگرمی تا سرحد مرگ راجر واترز را بخوانند و بشنوند. قصد داریم در همین صفحه بزودی سرودهایی در مورد صلح را نیز بگذاریم.
کسانی که مایلند می توانند ترانه های مورد علاقه خودشان را به ما پیشنهاد کنند تا در این صفحه آن را معرفی کنیم یا اشکالات ترجمه و اشتباهات ما را با ای میل زیر به ما تذکر دهند
Taraneh1970@yahoo.com
4) هر هفته شنبه ها می توانید یک نوشته به نام چهل سال بعد در همین هفته را در این صفحه بخوانید. این مطلب در رادیو دویچه وله همزمان پخش می شود و صدای این برنامه را هم از صفحه مذکور می شنوید.
5) تصمیم دارم در صفحه خبرهای هفته از این به بعد به سووالاتی که در مورد نوشته هایم وجود دارد پاسخ دهم. در هفته گذشته سه مقاله نوشتم در پاسخ به سووالاتی که در مورد شریعتی و مقاله من شده بود و یک مقاله نوشتم در پاسخ به داریوش سجادی و یک مقاله در مورد شوخی با زبان آذری و سووالاتی که در این مورد وجود دارد، اما این مقالات آنقدر جدی و عصبی شده بود که ترجیح دادم آنها را روی سایت نگذارم. در مورد داریوش سجادی هم چون از نوشته اخیرش خوشم آمد ترجیح دادم از کنار هم بگذریم و برای هم خاطره بد درست نکنیم. اما تصمیم دارم در صفحه خبرهای هفته بطور هفتگی نوشته هایی پراکنده بگذارم، پاسخ به سووالات و هر چیزی به ذهنم می رسد.
6) شاهکارهای جدید را هروقت چیزی به ذهنم رسید به روز می کنم و همچنین است صفحه نطق پیش از دستور. این صفحه بطور نامنظم به روز خواهد شد. البته می خواهم آرشیو قدیمی سایت را به روز کنم، اما این کار را بتدریج انجام خواهم داد.
7) دو سه رمان در حال کار دارم. یکی از آنها را تا هفته آینده روی صفحه می گذارم و البته به صورت فصل به فصل.
8) در صفحه تیتر اول مطالبی را می خوانید که گاهی خواهم نوشت. نه نظمی دارد و نه دلیل خاصی برای نوشته شدن.
برای تماس با من با ای میل nabavionline@hotmail.com تماس بگیرید.
با احترام
ابراهیم نبوی

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/7659

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در صفحه نبوی اتفاق افتاد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008