سه شنبه 20 خرداد 1382

اي شهردار! اون برج ها را خراب كن


اي اينترنت! اي حيوان! خاك بر سرت! تو خيال كردي با خودت اين كار را با جوان مردم مي كني؟ اين هفته يك نفر من را برد به يك اينترنت چت در كانادا كه البته مودب بود و عكس نداشت و شايد از سادات بود، چون سبز بود و نوشته بود سر دبير خودم.

براي شنيدن نطق پيش از دستور اينجا را کليک نماييد.


امروز مي خواهم در چند استراتژيك مهم با شما حرف بزنم كه بعضي از اونها خيلي مهم است، اما بعضي از اون خيلي مهم تر بود. اول اون شهردار تهران بود كه من خيلي خوشحال شدم كه يك نفر از برادران من شهردار تهران شد و به اميد خدا اين تهران را درست كند و بشه مثل قديم. چون من خودم چند بار قديم تهران رفتم و در آن مردم تظاهرات مي كرد و انقلابي بود و من اونها را ديدي و هميشه نماز جمعه بود هر روز، پس اين يك. و شهردار بايد اين پارك ها را در بياره و به جاي اون سيب زميني و پيازهاي قرمز كه چند ماه هم در انبار باشه خراب نمي شه و گندم و چو براي حيوانات بكارد و هر كس بيكار هست بره اون پارك براي كشاورزي و به نظر من كه البته درباره شهرهاي خارجي مثل كابل و خانقين و كركوك تحقيق كردم بايد شهرهاي ما اين همه برج نداشته باشه. كه دراز و تحريك كننده بود. اي شهردار! تو كه غيرت داري اين برج ها را مثل اون بن لادن خراب كن، چون وقتي يك ضدانقلاب رفت طبقه بالا با اون زهرماري، نمي شه اون را پيدا كرد. و يك استراتژيك هم براي مسكن فقرا دارم كه اين را حل مي كند. تو همه مسكن مرفه بي درد را بگير و به مستضعفان بده و مسكن مستضعفان را بگير و بده مرفه بي درد. اين هم مشكل مسكن. و براي ترافيك هم يك استراتژيك دارم. اگر وسط خيابان مثل صدر اسلام خندق درست كني هيچ كس نمي آد خيابان با ماشين و مشكل ترافيك هم حل شد. و اين جوانها را بفرست كه خندق درست كند.
و يك استراتژيك هم براي اون مزروعي كمونيست دارم كه از همه بدتر بود و حرف هم مي زد. من به اون برادران حزب الله مشهد مي گم شما نبايد كتك بزنيد از اول، برو فرودگاه هر وقت اومد بگو بياد جواب بده به اون، بعد از اون يك سووال سخت بپرس ، وقتي جواب نداد اون را كتك بزن. كه هم با اون گفتگو باشي، به قول دوم خرداد، هم كتك.
و يك استراتژيك دارم كه اين براي اون شريعتي بود كه اون دوم خرداد براي اون پيام داد. ومن خيلي ناراحت شدم كه چرا يك مجتهد بايد با اون آمريكا سازش كند و بخواد عليه اين مملكت كودتا كند و اون وقت بياد در تلويزيون اعتراف بكنه. اي شريعتي! اين چه كاري بود تو كردي؟ مگر تو اولين نفري نبودي كه گفتي غرب زدگي و بي ناموسي بد بود؟ و آمدي از حزب كمونيست توده اي بيرون كه اون نوري در آن بود كه بعداً رفت شهردار شد. و من خودم عكس تو را ديدم و دوست داشتم، چون در اون عكس ريش داشتي و يك بيل دست تو بود. و من مي گم اي شريعتي! تو كه غرب زدگي را نوشتي چرا؟ البته من يك كتاب ديدم از اين شريعتي كه يك دختر مومنه آن را خواند و اسمش مثل بلوط بود كه اين مردم دهات وقتي هيچي ندارند آنرا آرد مي كند و با آن نان درست مي كند و معلومه كه اين طرفدار فقير و روستايي بود.
و يك استراتژيك دارم در مورد روزنامه كيهان كه وقتي به من گفتند اشك در چشم من جمع شد، مثل اون موقع كه من بچه بودم و يك نفر آدم بد مرا سينما برد و اون فيلم هندي را ديدم و اون سنگام بود كه گريه مي كرد و من از اون موقع گريه نكردم. و من مي گم اي دادگاه! اي قاضي! چرا اين را يك روز توقيف كردي؟ تو شخصيت داري؟ اين كه از بن لادن هم بهتر بود. و البته من ديپلماتيك خودم با القاعده مخالف بود از نظر تروريستي ولي از نظر بمب هواپيما اون را دوست دارم و من مي گم حالا كه اينطور شد تو هم يك روز دو تا روزنامه در بيار كه اون يك روز كه تعطيل شدي پاك بشه. و من فقط روزنامه تو را پاره نمي كنم وقتي آمدم تهران.

و يك استراتژيك مهم دارم در مورد اينترنت كه چند تا از اون چت را رئيس اينترنت تعطيل كرد و من آنها را ديدم كه چند تاش افتضاح بود. اي اينترنت! اي حيوان! خاك بر سرت! تو خيال كردي با خودت اين كار را با جوان مردم مي كني؟ اين هفته يك نفر من را برد به يك اينترنت چت در كانادا كه البته مودب بود و عكس نداشت و شايد از سادات بود، چون سبز بود و نوشته بود سر دبير خودم. و من بايد بگم كه اگر يك آدام از خدا روبرگرداند همين مي شود، مثل شيطان كه گفت خدايا من خودم مي خوام رئيس جمهور باشم. و چند اينترنت ديگر هم مرا بردند كه يكي از يكي بدتر وعكس نداشت و حروف آن ريز بود و من آنرا نخواندم.
و يك استراتژيك خيلي مهم هم داشتم درباره آقاي مصباح كه گفت آمريكا به دوم خرداد و معاون و چند نفر از وزير و وكيل 500 ميليون تومن پول داد براي جاسوسي كه من مي گم اون را بايد پس بده و چند نفر گفت كه چرا مصباح اين حرف را زد؟ پس اگر اونها پول نگرفته من گرفتم؟ يا روحانيت و علما گرفته يا دوم خرداد؟ روحانيت و علما كه خودش پول داره، پس تو گرفتي، اي دوم خرداد! تو خجالت نمي كشي حقوق مي گيري، اون هم از آمريكا پول؟ و من ديگر هيچ پيامي ندارم، خداحافظ.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5998

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اي شهردار! اون برج ها را خراب كن' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008