جمعه 4 مرداد 1387

عزت الله انتظامی: دولت مرا ماندگار نکرده است، خودم، خودم را ماندگار کرده ام، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

مراسم افتتاحيه فيلم مينای شهر خاموش روز چهارشنبه با حضور عوامل اين فيلم ،سينماگران وخبرنگاران مطبوعات برگزارشد. در ابتدای اين مراسم ،فيلمی از پشت صحنه فيلم مينای شهر خاموش به نمايش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگارسينمايی ايلنا ، عزت الله انتظامی بازيگر پيشکسوت ومطرح سينما و تئاتر ايران دراين فيلم گفت: افراد ماندگار ،خودشان ، خودشان را ماندگار می کنند و اگر من ماندگار شده ام دولت نبوده که مرا ماندگار کرده بلکه خودم،خودم را ماندگار کرده ام.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بازيگر فيلم مينای شهر خاموش درادامه با انتقاد از اکران اين فيلم در يک سينما گفت :در اين هفتاد سال فعاليت برای اولين بار است که با چنين مشکلی برمی خوريم ،خدا به داد ما برسد.
انتظامی افزود :من می دانم که اين فيلم با چه مشکلاتی ساخته شده است. اين فيلم در گرمای بالای ۳۰ ،۴۰ درجه ساخته شده وگروهی شصت نفره ، فيلم را با هزينه بسياری توليد کردند.
انتظامی گفت: ما بايد اين مشکل را واقعا به چه کسی بگوييم؟ به ارشاد بگوييم يا به فارابی؟
دراين مراسم که اجرای آن را مهران رجبی برعهده داشت بسياری از سينماگران ومنتقدان حضور داشتند.
اين فيلم که با فيلم‌نامه‌ی از اميرشهاب رضويان، آرمين هوفمان و محمد فرخ منش مقابل دوربين رفته است، روايت دکتر بهمن پارسا است که پس از سی و سه سال از آلمان به ايران بازمی‌گردد. با يکی از دوستان قديمی پدرش ( پيرمردی به نام قناتی) به زادگاهش بم می‌روند. دکتر پارسا در پی يافتن عشق گمشده‌اش، مينا در بم می‌گردد و رابطه‌اش تدريجا با قناتی عميق‌تر می‌شود.
در اين فيلم عزت‌الله انتظامی، شهباز نوشير، صابر ابر، مهران رجبی، رويا جاويد نيا ، مريم مسچيان به ايفای نقش می‌پردازند.
ساير عواملی که در اين پروژه با رضويان همکاری داشتند عبارتند از: مجری طرح: سيد سعيد رضويان
مدير فيلمبرداری: داريوش عياری ، طراح صحنه و لباس: مهرداد زاهديان ، مدير توليد: سعيد بشيری
صدابردار: يد ا... نجفی، طراح گريم: محمد قومی ، مشاور فيلمنامه: اميد روحانی ، دستيار اول کارگردان و برنامه ريز: يوسف روحانی ، منشی صحنه: پريناز هاشمی ، کارگردان فيلم پشت صحنه: سعيد تارازی
عکاس: ندا بيگی ، مديرتدارکات: وحيد مشاری ، مشاور حقوقی: محمد جامه بزرگ
تهيه کننده: شرکت فيلمسازی و پژوهش‏های سينمايی هيلاج
امير شهاب رضويان متولد۱۳۴۴ همدان- فارغ‏التحصيل کارگردانی سينما (کارشناسی) و نقاشی متحرک (کارشناسی ارشد) از دانشکده سينما تئاتر، دانشگاه هنر- شروع فيلمسازی کوتاه۱۳۵۹- اولين بار فيلم کوتاه «انقلاب» از ساخته‏های او در اولين جشنواره فيلم فجر ۱۳۶۱ به نمايش در می‏آيد و فيلم ديگرش «يکی ديگر» جايزه بهترين فيلم کوتاه را از دومين جشنواره فيلم فجر۱۳۶۲ دريافت کرد. رضويان بيش از ۳۵ فيلم کوتاه و دو فيلم سينمايی با نامهای سفر مردان خاکستری(۱۳۷۹) و تهران ساعت ۷ صبح (۱۳۸۱) ساخته است که در جشنواره‏های داخلی و خارجی زيادی به نمايش در‏آمده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37751

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عزت الله انتظامی: دولت مرا ماندگار نکرده است، خودم، خودم را ماندگار کرده ام، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016