چهارشنبه 9 خرداد 1386

جشنواره‌ موسيقی فجر رقابتی شد، ايسنا

شاهين فرهت:
هر تغييری در هنر بهبود ايجاد می‌کند

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقی

شاهين فرهت، تاکيد کرد، رقابت سبب ارايه‌ی کارهای بهتر هنرمند و گروه‌ها در جشنواره‌ی موسيقی فجر می‌شود و هر تغييری در هنر را سبب ايجاد بهبود در وضعيت است.

اين هنرمند آهنگ‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين‌که ضرورت دارد گروه‌های اجرا‌کننده‌ی موسيقی خوبی داشته باشيم، گفت: ضروری است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد، از ارکسترهای کوچک مثل کوارتت، مجلسی، سمفونيک و... نيز حمايت کند.

فرهت افزود: عنوان رقابتی يا غيررقابتی برای جشنواره‌ی موسيقی فجر فرقی ندارد؛ همانطور که ادبيات فارسی بسيار غنی است موسيقی ما نيز بار فرهنگی بالايی دارد که دارای استعدادهای جوان نيز هست و با تشويق آهنگ‌ساز و نوع موسيقی به پيشرفت آن کمک می‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو شورای برنامه‌ريزی جشنواره‌های موسيقی در ايران، با تاکيد بر اينکه حضور موسيقی‌های لس‌آنجلسی يا پاپ در جامعه نادرست است، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان نخستين نهادی نام برد که می‌تواند در زمينه اعتلای موسيقی مفيد باشد و چالش‌های موجود را رفع کند.

فرهت گفت: متاسفانه در ماه آبان تازه به اين فکر می‌افتيم که جشنواره چگونه باشد. به عقيده‌ی من بايد در اين زمينه نه جلسات هفتگی بلکه دست‌کم جلسات ماهيانه وجود داشته باشد تا بتوانيم با برنامه‌ريزی، تفکر و طمانينه جشنواره را برگزار کنيم و مثل سال‌های گذشته کارها با عجله صورت نپذيرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33378

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جشنواره‌ موسيقی فجر رقابتی شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016