شنبه 15 ارديبهشت 1386

علی‌اشرف درويشيان تحت عمل جراحی قرار گرفت، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - ادبيات


علی‌اشرف درويشيان شب گذشته (جمعه) تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته‌ی خانواده‌ی اين داستان‌نويس پيشکسوت،‏ اين عمل جراحی‏ برای کاهش و نيز رفع فشارهای شديد روی مغز صورت گرفته، که با موفقيت انجام شده است. او همچنين در حال حاضر در وضعيت بهتری به‌سر می‌برد و بی‌هوشی کاملا رفع شده است.

درويشيان همچنان در بخش مراقبت‌های ويژه (آی‌.سی‌.يو) بيمارستان ايرانمهر بستری است؛ و به‌گفته‌ی خانواده، مشکلاتی که قبلا وجود داشته‌اند، تا حد زيادی مرتفع شده‌اند.

علی‌اشرف درويشيان از دوشنبه‌شب گذشته بر اثر پاره شدن رگ‌های سمت راست مغز، به‌علت فشار خون بالا، در بيمارستان بستری شده است.

شهناز دارابيان ـ همسر اين داستان‌نويس ـ روز گذشته به خبرنگار ايسنا گفت: صبح روز دوشنبه (۱۰ ارديبهشت‌ماه) متوجه حالتی در چهره‌ و لبخند او شدم و بلافاصله به يکی از دوستان‌مان که پزشک بود، زنگ زدم. البته اورژانس هم بلافاصله رسيد، که فشار علی‌اشرف روی ۱۸ بود. او را به بيمارستان شهيد رجايی کرج منتقل کرديم، و بعد از گرفتن اجازه‌ از متخصص داخلی مغز و اعصاب، او را به بيمارستان ايرانمهر تهران آورديم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در ادامه با اشاره به روند بهبود نسبی همسرش، ‌افزود: پنج‌شنبه‌شب با من حرف زد و در طول دوران بيماری هم اصلا به کما نرفت.

به‌گفته‌ی او، پزشک معالج درباره‌ی زمان انتقال درويشيان به بخش عمومی و ترخيص، هنوز چيزی نگفته است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33224

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی‌اشرف درويشيان تحت عمل جراحی قرار گرفت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016