يكشنبه 3 دي 1385

"درخت انجير معابد" احمد محمود به‌چاپ هشتم می‌رسد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - کتاب


از مجموعه آثار احمد محمود، رمان «درخت انجير معابد» تجديد چاپ می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ به‌جز داستان کوتاه «قصه‌ی آشنا»ی اين داستان‌نويس که توسط نشر نگاه منتشر شده است، انتشار ساير کتاب‌های احمد محمود را نشر معين برعهده دارد، که از اين مجموعه «درخت انجير معابد» به‌چاپ هشتم می‌رسد. البته ناشر در اين‌باره گفت که با شرايط فعلی صدور مجوزها، فعلا دست نگه داشته‌ است.

در حال حاضر از آثار احمد محمود که انتشارشان از سال ۷۰ توسط نشريادشده به‌صورت جدی آغاز شده است، چاپ‌های هفتم «مدار صفر درجه» (سه‌جلدی)، «ديدار»، «داستان يک شهر» (که به گفته‌ی ناشر در آخرين مراجعه برای تجديد چاپ، کارت انتشارش گرفته و اعلام شده تا برای چاپ بعدی، کتاب دوباره بايد بررسی شود) و «زائری زير باران»، چاپ سوم «از مسافر تا تب‌خال»، چاپ پنجم «غريبه و پسرک بومی»، به‌همراه چاپ اول «حکايت حال» (گفت‌و گوی ليلی گلستان با احمد محمود) و «ديدار با احمد محمود» موجود هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين قرار است روز دوشنبه چهارم دی‌ماه هم‌زمان با سال‌روز تولد اين داستان‌نويس معاصر، علاقه‌مندان او بر سراز مزارش در امام‌زاده طاهر کرج گرد هم بيايند.

احمد محمود (اعطا) چهارم دی‌ماه سال ۱۳۱۰ در اهواز متولد شد و دوازدهم مهرماه سال ۱۳۸۱ در سن ۷۱سالگی در تهران درگذشت و در امام‌زاده طاهر کرج به‌خاک سپرده شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32442

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"درخت انجير معابد" احمد محمود به‌چاپ هشتم می‌رسد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016