دوشنبه 15 خرداد 1385

برگزاری مراسم بزرگداشت هوشنگ گلشيری در امامزاده طاهر، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

همزمان با ششمين سالروز درگذشت "هوشنگ گلشيری"، ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه، مراسمی با حضور خانواده، دوستان و هم قلمانش در امامزاده طاهر برگزار می‌‏شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و انديشه ايلنا، همزمان با ششمين سالروز درگذشت "هوشنگ گلشيری"، خانواده ،دوستان و هم قلمانش در امامزاده طاهر بر سر مزارش می‌‏آيند. پيش از اين، بنياد گلشيری اعلام کرده بود که به مناسبت ششمين سالمرگ "گلشيری" قصد دارد جلساتی برای نقد و بررسی آثار او برگزار کند.
شايان ذکر است ، در پاسخ به فراخوان بنياد گلشيری برای ارسال مقالات در سه موضوع "گلشيری و رمان" ، "گلشيری و داستان کوتاه" و "گلشيری، نقد و آموزش" مقالاتی برای بنياد ارسال شد که بنياد گلشيری اين مقالات را برای ارزيابی در اختيار سه صاحب نظر قرار داده که پيش از اين، نام اين صاحب نظران در مطبوعات منتشر شده است که "بابک احمدی"، "سعيد ارباب شيرانی" و "ضياء موحد" بنياد گلشيری را ياری می کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذکر است، چون هنوز روند بررسی و حتی ارسال مقاله به رغم پايان يافتن مهلت ارسال مقالات به پايان نرسيده است، بنياد در اولين فرصت مناسب برنامه ای درخور برای نقد و بررسی آثار "گلشيری" برگزار خواهد کرد. بنياد در آستانه ششمين سالگرد درگذشت او، آغاز ششمين دوره جايزه هوشنگ گلشيری را نيز اعلام می کند. دبيری اين دوره را همچون دو دوره گذشته، "عبدالعلی عظيمی" برعهده خواهد داشت، روند ارزيابی در مرحله اول نيز به روال دوره های قبل خواهد بود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30297

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برگزاری مراسم بزرگداشت هوشنگ گلشيری در امامزاده طاهر، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016