دوشنبه 12 دي 1384

محمدرضا لطفي: اخباري كه درباره ي‌ كنسرت يا سخني از من منتشر مي‌شود غلط مطلق است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي


محمدرضا لطفي استاد موسيقي ايراني اعلام كرد كه اخباري كه در زمينه برگزاري كنسرت يا سخنراني درباره او منتشر مي‌شود همگي غلط مطلق بوده و آنها را تكذيب مي‌كند.

لطفي روز دوشنبه با ارسال نمابري به ايسنا از مطبوعات و خبرگزاري‌ها خواست تا از اخباري كه به صورت رسمي از طرف موسسه آواي شيدا يا طريق خودش در اختيار آنها قرار مي‌گيرد استفاده كنند چون تنها اين اخبار مورد تاييد اوست.

لطفي تاكيد كرد: انتشار اخبار نادرست و غير دقيق در رسانه‌هاي گروهي باعث مي‌شود تا شهروندان كشور دچار مشكلاتي شوند و او نيز به عنوان يك هنرمند دچار مشكلاتي مي شود.

محمدرضا لطفي در ادامه نمابر خود به برنامه‌ها و فعاليت‌هاي آينده خود در ايران اشاره كرد و افزود: رساندن موسسه آواي شيدا به سطح كمي و كيفي بالا در رابطه با توليدات هنري، راه‌اندازي مكتب خانه ميرزا عبدالله به صورت يك مدرسه موسيقي،‌هماهنگي و گسترش كارگاه سازسازي كه بيش از بليت سال در حال فعاليت در كنار مراكز آموزشي موسسه آواي شيدا بوده، ايجاد بخشهاي تحقيقات و ترجمه و بخش نشر، ‌فعال نمودن سايت اينترنتي و بخش آرشيو موسيقي ايران زمين از جمله برنامه‌هاي ما در ايران است.

بر اساس نمابر ارسال شده به ايسنا، تا يك ماه آينده، يك تكنولوژي كه در كنسرت فستيوال راديو فرانسه ضبط شده به همراه يك تكنولوژي كمانچه كه در سوئيس به اجرا آمده،‌ارمغان فعاليت هنري محمدرضا لطفي خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين به زودي يك كار گروهي به نام "پاي دل" ارائه و اثر ديگر هم در چارچوب رديف نوازي كه لطفي آن را در دستگاه‌ ماهور اجرا خواهد نمود منتشر مي‌شود.

لطفي به ايجاد كارگاه‌ ساز سازي در كنار فعاليت‌هاي موسسه آواي شيدا و مكتب خانه اشاره كرده و افزوده است: اين كارگاه ساز سازي ، پس از بازگشايي مكتب خاتمه گسترش خواهد يافت و به يكي از مراكز مهم مجموعه شيدا خواهد پيوست.

اين استاد موسيقي ايراني در پايان نمابر خود تاكيد كرده است كه حق طبيعي همه خبرنگاران و مطبوعات است كه در مورد فعاليت‌هاي او و موسسه آواي شيدا سخن بگويند اما صحت اطلاعات را بايد از مدير مسوول آواي شيدا دريافت نمايند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/28191

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمدرضا لطفي: اخباري كه درباره ي‌ كنسرت يا سخني از من منتشر مي‌شود غلط مطلق است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016