سه شنبه 4 اسفند 1383

مجموعه ای بزرگ از آثار گرافیک چند سال گذشته به نمایش در می آید، سينا

تهران - خبرگزاری سینا

یکی از بزرگترین نمایشگاه های پوستر و آثار گرافیک ایران و جهان بهار امسال در گالری " مان هنر نو " برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار سینا این نمایشگاه پوستر ها را بر روی آلومینیوم به نمایش خواهد گذاشت و هم چنین مجموعه ای از آثار گرافیک و بسته بندی را به نمایش می گذارد. تمام جوانان گرافیست می توانند آثار خود را برای ارائه در نمایشگاه ارسال کنند.
مدیر این گالری درباره نحوه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار سینا می گوید : این نمایشگاه در بخش اصلی گالری بر پا می شود و در این مکان آثار و پوسترهایی که دریافت شده است و یا خودمان تهیه کرده ایم بر روی آلومینیوم چاپ می شود ، چرا که این روش جلوه دیدن آنها را و استقامت و نگهداری اش را بیشتر می کند و در ضمن این آثار در گنجینه گالری باقی خواهد ماند زیرا ما آنها را خریداری کرده ایم. هم چنین مجموعه از آثار مربوط به بسته بندی و گرافیک نیز در این مجموعه به نمایش در خواهد آمد. این آثار تم و موضوع خاصی ندارند بلکه نشان دهنده آثار گرافیکی دهه اخیر هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی درباره نحوه حضور و چگونگی انتخاب آثار می گوید : ما بخشی از این آثار بسته بندی را از بازار و امکان های موجود تهیه کرده ایم و آثار خارجی را بعضا از از روی کتاب های گرافیک تهیه کرده ایم.
وی درباره شرکت آثار ایرانی در این نمایشگاه می گوید: ما فراخوان این نمایشگاه را مدتی قبل به انجمن گرافیک داده ایم و علاقمندان می توانند آثار خود را تا روز 14 اسفند ارسال کنند. این آثار توسط هیات انتخاب ما بررسی می شود و کارهای اجرایی نمایشگاه آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار سینا تمام پوسترها در اندازه 50*70 چاپ و نصب خواهد شد.
این نمایشگاه از 24 فروردین تا 14 اردیبهشت برگزار می شود.
این گالری در 24 دی امسال فعالیت خود را با هدف بردن هنر در بین مردم در مساحت بیش از 2500 متر مربع آغاز کرده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18633

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجموعه ای بزرگ از آثار گرافیک چند سال گذشته به نمایش در می آید، سينا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016