چهارشنبه 16 دي 1383

آخرين ساخته‌ “محسن مخملباف” آماده‌ نمايش مي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
عشق‌هاي دوشنبه، آخرين ساخته‌ي محسن مخملباف، هم اكنون در تاجيكستان در حال تدوين است. فيلمبرداري اين ساخته‌ي مخملباف دو هفته پيش در تاجيكستان به پايان رسيد.
به گزارش ايسنا، عشق هاي دوشنبه با نگاهي فلسفي به مقوله‌ي عشق به داستان رابطه يك مربي رقص با 4 تن از شاگردانش مي پردازد و مخملباف در اين فيلم از دختر و پسر نوجوان و نابيناي فيلم سكوت استفاده كرده است. مخملباف در عشق‌هاي دوشنبه، از دلير نظير خواننده معروف تاجيك به عنوان هنرپيشه نقش نخست بهره برده بازيگران اين فيلم از كشور تاجيكستان انتخاب شده‌اند و گروه سازنده از ايران هستند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زبان فيلم به گويش فارسي (تاجيكي) است. قرار است محمدرضا درويشي موسيقي متن اين فيلم را بسازد. فيلم بعدي مخملباف با نام موقت «هند» بلافاصله بعد از فيلم «عشق هاي دوشنبه» در اسفند و فروردين ماه سال آينده در هند فيلمبرداري خواهد شد.به گزارش ايسنا بازيگران اصلي فيلم يك مرد و يك زن ايراني و بقيه از كشور هندوستان خواهند بود. گروه سازنده از سينماي ايران انتخاب شده اند و تدوين و صداگذاري اين فيلم نيز در هند انجام خواهد شد. اين فيلم توليد مشترك خانه فيلم مخملباف و يك كمپاني فرانسوي و هندي است.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16534

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين ساخته‌ “محسن مخملباف” آماده‌ نمايش مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016