يكشنبه 8 آذر 1383

پري صابري: استقبال جوانان از نمايش «من از كجا عشق از كجا» تاكنون در نمايش‌هايم سابقه نداشته است، ايسنا

دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - سينما
پري صابري كارگردان «من از كجا، عشق از كجا» استقبال جوانان از نمايش اخير خود را كم نظير خواند و گفت: كه تاكنون در هيچ كدام از نمايشهايش با استقبالي اينچنيني از سوي جوانان مواجه نشده است.
صابري روز يكشنبه به خبرنگار ايسنا گفت: جوانان، برخورد خوبي با اين نمايش دارند و اينكه جوانان، اينگونه به فرهنگ و هنر كشور خود علاقه‌مندند براي من بسيار خوشحال كننده است.
وي افزود: حتي زماني كه در تالار وحدت، نمايش‌هايم را به روي صحنه مي‌بردم، اگرچه در همان روزهاي اول، تالار وحدت پرمي‌شد، ولي حضور جوانان به اندازه‌ي نمايش «من از كجا، عشق از كجا» چشم‌گير نبود.
صابري در توضيح علت استقبال جوانان از اين نمايش گفت: اين، نشان دهنده‌ي ارتباط گسترده مردم و علاقه آنها با شعر معاصر است.
وي افزود: جوانان به اشعار فروغ و شعر معاصر، علاقه بسيار زيادي دارند چون براي آنها اين شعر كه عمق بسياري دارد قابل دركتر است.
صابري در عين حال گفت: اگرچه در روزهاي اول، استقبال كمتري از اين نمايش صورت گرفت ولي با تبليغ دهن به دهن، استقبال از اين نماش به شدت افزايش يافته است.
وي تصريح كرد: فروغ فرخزاد در شعر معاصر جايگاه خيلي مهمي را به خود اختصاص داده است و من در اين نمايش سعي كرده‌ام ابعاد دست نيافتني شخصيت اين شاعر را معرفي كنم كه تاكنون ناشناخته مانده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پري صابري افزود: در «من از كجا، عشق از كجا» مجموعه‌اي درست شده، كه بازگو كننده‌ي دنياي دروني اين شاعر معاصر است.
وي تاكيد كرد: فروغ، در دوره انساني زندگي نكرده است و تنگناهاي اجتماعي، فشارهاي بسياري به او وارد كرد است و من سعي كردم تمامي اينها را، منصفانه به تصوير بكشم و لاپوشاني نكنم.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14943

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پري صابري: استقبال جوانان از نمايش «من از كجا عشق از كجا» تاكنون در نمايش‌هايم سابقه نداشته است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016