شنبه 27 تير 1383

ايرج (خواننده): موسيقي ما به ابتذال كشيده شده است، ايسنا

محمدحسن خواجه اميري - ايرج

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فرهنگ و هنر - موسيقي
محمدحسن خواجه اميري - ايرج - گفت كه فرم موسيقي در برهه‌ي‌ كنوني، نسبت به گذشته، تغيير يافته و از اين حيث تقريباð به ابتذال كشيده شده است.
اين خواننده‌ي پيشكسوت در گفت‌وگو با خبرنگار هنري ايسنا افزود: وضعي پيش آمده كه هركس از راه مي‌رسد شروع به ساخت آهنگ‌هاي پيش و پا افتاده مي‌كند، به همين دليل به مرور، گوش مردم و ذائقه‌ها عوض شده است.
وي همچنين با اشاره به لزوم بررسي‌هاي جامعه شناختانه براي پي بردن به دلايل اين امر تاكيد كرد كه نهادها و مراكز فرهنگي، به موسيقي اصيل بهاي لازم را نمي‌دهند از همين رو، اين موسيقي از بطن جامعه به عقب رفته است.
خواجه اميري فعاليت‌هاي موسيقايي خارج از مرزها و عدم اتخاذ تدابير لازم از سوي مسئولين فرهنگي را ديگر عامل وضعيت نابسامان موسيقي ذكر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي به ايسنا گفت: موسيقي ايراني، به مرور در حال برچيده شدن و از بين رفتن است و اين موضوع، واقعا جاي تاسف دارد كه موسيقي ديگري در حال جايگزيني موسيقي ايراني است.
خواجه اميري در پايان، خواهان پخش موسيقي‌هاي اصيل و توجه به هنرمندان اين حوزه از سوي صدا و سيما شد و توجه رسانه ملي به موسيقي اصيل را گامي براي آشنايي جوانان با موسيقي ايراني و رهايي آن از نابودي ارزيابي كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10100

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايرج (خواننده): موسيقي ما به ابتذال كشيده شده است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016