شنبه 12 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گلم را به هواداران صبا تقدیم می کنم

قم - خبرگزاری مهر: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: گلی که در دیدار با شهرداری تبریز به ثمر رساندم را به هواداران صبا تقدیم می کنم و امیدوارم با حمایت آنها به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

محسن بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تیم فوتبال شهرداری تبریز، جدال سختی را پیش رو داشتیم اما تلاش زیادی انجام دادیم در این دیدار به نتیجه پیروزی و سه امتیاز دست یابیم.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ورزشگاه اختصاصی و در حضور هواداران تیم شهرداری تبریز بازی‌ می‌کردیم ولی به خوبی می‌دانستیم که بازی سخت و دشواری پیش‌رو داریم و نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر تلاش و دوندگی داشتیم.

در خانه حریف کاملا هجومی و با میل به پیروزی بازی کردیم

بیات افزود: تیم ما با روحیه و شرایط مطلوبی که داشت در خانه حریف کاملا هجومی و با میل به پیروزی بازی کرد زیرا در قبل از آن با مرور شیوه بازی تیم شهرداری تبریز در دیدارهای قبل این تیم، خود را از هر نظر برای مقابله با تاکتیک‌های این تیم آماده کرده‌ بودیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم عنوان داشت: این بازی‌ برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود، زیرا در شرایط فعلی شرایط خاصی بر بالای جدول حاکم است و باید کاری می کردیم که با دست پر از میدان حساس این دیدار خارج شویم و به دنبال رسیدن به صدر جدول باشیم که خوشبختانه اینگونه شد و یک بار دیگر به رده چهارم جدول بازگشتیم.

وی ادامه داد: اعتماد به نفسی که به واسطه حمایت مسئولان و هواداران تیم در قم وجود دارد، سبب شده است تا از بازی‌های این فصل نتایج مطلوبی بگیریم ضمن اینکه هدف ما این است که اقتدار در بازی‌های باقی مانده تا پایان لیگ یزادهم حفظ شود و با آمادگی که بازیکنان تیم دارند، مطمئنا در بازی عصر شنبه آینده مقابل صنعت نفت آبادان نیز تیم پر قدرتی خواهیم بود.

می توانیم حتی مدعی رسیدن به سه رده بالای جدول نیز باشیم

بیات تاکید کرد: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا با شکست دادن تیم فوتبال شهرداری تبریز، ضمن جبران ناکامی‌های سه بازی گذشته، بار دیگر به رده های بالای جدول رده‌بندی برویم و با امیدواری، به ادامه بازی‌های یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فکر کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ابراز داشت: وضعیت فعلی تیم در جدول رده‌بندی قابل قبول است و تماشاگران ما حق دارند از نتایج و عملکرد در بازی‌های اخیر از ما انتظارات زیادی داشته باشند بنابراین مطمئنا با پیروزی در برابر تیم شهرداری تبریز می توانیم حتی مدعی رسیدن به سه رده بالای جدول نیز باشیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: تیم صبا با توجه به بضاعتی که دارد، به خوبی توانسته است نتایج مطلوبی را کسب کند و قطعا تیمی هستیم که می‌توانیم از این هم بهتر شویم، بنابراین با جدیت تلاش می‌کنیم تا روند موفقیت‌های اخیر تیم تداوم یابد.

وی با بیان اینکه تمام بازیکنان تیم صبای قم در آستانه بازی این هفته برابر شهرداری تبریز در شرایط مطلوب روحی و جسمی به سر می‌برند، یادآور شد: تمام بازیکنان ما در دیدار با شهرداری تبریز نیز برای تکرار موفقیت های تیم تلاش مضاعف و بسیار بیشتری داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016