Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 15 بهمن 1383

علي لاريجاني: ميثاق‌نامه شوراي هماهنگي مطرح نبوده، من تعجب مي‌كنم از روزنامه‌ها كه مطالبي تعجب‌آور مي‌نويسند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
علي لاريجاني عصر امروز در جمع دانشجويان اتحاديه‌ي انجمن اسلامي دانشجويان مستقل سراسر كشور به بيان ديدگاه‌هاي خود در رابطه با نطق رييس‌جمهور آمريكا در كنگره و همچنين مباحث سياست داخلي، جنبش دانشجويي و برنامه‌هاي آينده‌ي خود در رابطه با انتخابات رياست‌جمهوري پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) علي لاريجاني در حاشيه‌ي اين برنامه و در جمع خبرنگاران درباره‌ي تعدد كانديداها در جريان اصول‌گرا گفت: به نظر من تنوع و تكثر كانديداها در درون يك جريان فكري معقول است و افراد مختلف مي‌آيند و نظرات خود را مطرح مي‌كنند و از اين نظرات مختلف به اجماع مي‌رسيم و همه تلاش مي‌كنيم كه به اجماع برسيم.

لاريجاني درباره‌ي اين كه چرا ميثاق‌نامه شوراي هماهنگي را امضا نكرده، گفت: ميثاق‌نامه‌اي مطرح نبوده و من تعجب مي‌كنم از روزنامه‌ها كه مطالبي تعجب‌آور مي‌نويسند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پاسخ به اين سوال كه اگر ميثاق‌نامه‌اي نبوده چرا آقاي ولايتي آن را امضا كرده، گفت: نمي‌دانم كه ايشان امضا كرده يا نه. ما همه كانديداها در يك سري اصول با يكديگر تفاهم داريم ولي شوراي هماهنگي در يك پروسه زماني كانديداي نهايي خود را انتخاب مي‌كند.

لاريجاني در پاسخ به اين سوال كه چرا پر سفر شده است و دليل اين سفرها چيست؟ گفت: من خيلي پر سفر نشده‌ام فقط دو سفر به تبريز و مازندران داشته‌ام و اكنون نيز مقيم تهرانم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20697

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: ميثاق‌نامه شوراي هماهنگي مطرح نبوده، من تعجب مي‌كنم از روزنامه‌ها كه مطالبي تعجب‌آور مي‌نويسند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005