شنبه 28 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


در همين زمينه
18 شهریور» پديده ی احمدی نژاد، صادق شکيب
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه سرگشاده به آقای محمود احمدی نژاد، طنزنوشته ای از صادق شکيب

با سلام و تقديم ارادات قلبی و تبريک و تهنيت به خاطر حماسه ی ۴۰ ميليونی ملت ايران و با لعن و نفرين بر چند خس و خاشاکی که اين پيروزی ومنکوبی رقبا را به کام حضرتعالی و دولت کريمه تلخ می نمايند. احتراماً به عرض می رساند از آن جايی که جنابعالی در گفتگوی تلويزيونی به مورخه ۱۶/۴/۸۸ با سعه صدر فرموديد هر کس در خود توان مديريتی می بيند به اينجانب نامه بنويسد تا از وجود وی در پست های بالای دولتی استفاده شود . لذا با کمال فروتنی به استحضار می رساند بنده از چاقوکشان و قداره بندان حرفه ای هستم که کار با همه نوع ابزار رزمی از پنجه بوکس گرفته تا نانچيکو و... را ماهرانه بلدم. همچنين درناکارساختن افراد با چماق بی نظيرم. ولی تاکنون به سان بعضی اطرافيانتان که با بله قربان گويی و پشت هم اندازی توانسته اند صاحب مقام و قدرت شوند، چون فاقد زبان چرب و نرم ام متاسفانه ازتوان و کارايی ام در رده های بالای مديريتی استفاده نشده است. فلذا مستدعی است تا دير نشده از تخصص ارزشمند اين حقير به نحو احسن استفاده شود. زيرا در تجهيز و سازمان دهی جوانان رزم کار يکه بزن جويای نام و نان که در اين شرايط بحرانی کشور به وجود آنها فوق العاده نياز است، نظرات کارشناسی کارآمدی دارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عاليجناب
در اين برهه از تاريخ ميهنمان که عده ای خس و خاشاک معلوم الحال می خواهند نگذارند شما با خيالی آسوده چهار سال ديگر در خدمت مردم ايران باشيد خود واقفيد کسی بهتر از بنده و دوستان قلچماقم نمی تواند ياری دهنده آن جناب برای خلاصی از وضعيت خطيری که گريبانتا ن را گرفته، باشد. عاجزانه اعلام می نمايم اگر آن مقام معظم از گردن کلفتی و قلدری اينجانب بتوانند در رده های بالای دولت فخيمه استفاده نمايند با فوت و فن هايی که در ضرب و شتم افراد بلدم، دمار از روزگار معترضين در هر مکان و مقامی خواهم آورد. ضمناً دوست و آشنای فراوانی بين چاقو کشان و عربده جويان ، همچنين نوچگان ورزيده ای دارم که همه را با حقوقی اندک به همکاری فرا خواهم خواند. تا با تمامی توان در معيت پرزيدنت عزيزمان به کنفرانس ها و سمينارهای علمی حتی مجامع بين المللی رفته، لب و دهان هم‍ه ی مخالفين را خونين و مالين نماييم. و دانشجويان نمک نشناس معترض را در تمامی دانشگاه های کشور به خاک سياه بنشانيم.

حضرت والا
سوابق کاری اينجانب کاملا گوياست که پس از سال ها زورگيری و باج خوری و ضرب و شتم دشمنان آن والاتبار نوبت ترفيع مقام و پايه بنده رسيده است. چرا که صرفاً حمله به اجتماعات و منکوب کردن معترضين با حقوقی بخور و نمير در شأن يکه بزنی همچون من نيست.دربرازندگی هيکل وعلم ودانش ومد رک تحصيلی هيچ از کسانی که بر مسند پست های وزارت ، وکالت و معا ونت آنجناب تکيه زده اند کم ندارم. ولی با همه ی جان فشانی هايم در خدمت به حضرتعالی و ضرب و جرح مرگ بار دشمنانتان به علت نداشتن پارتی تاکنون نتوانسته ام ارتقاء مقام پيدا نمايم. مطمئناً آن جناب که همواره حامی ما حا شيه نشينا ن آهنين مشت بوده ايد با بذل توجهی شايسته به مراتب بالا تصميم مقتضی را در اسرع وقت اتخاذ خواهيد نمود.
در پايان مايلم فرصت را غنيمت شمرده از حسن ظن شما به چاقو و چاقوکشان مراتب امتنان و سپاس خود و همه ی دوستان و همکارانم را به حضورتان ابراز نمايم.

با احترامات فائقه دکتر مصطفی حيدری معروف به مصطفی گاو کش
صادق شکيب

sadeg.shakib@yahoo.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016