پنجشنبه 28 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراهيم يزدی بازداشت شد، تا کنون پانزده نفر از اعضای نهضت آزادی بازداشت شده اند

روابط عمومی نهضت آزادی ايران روز چهارشنبه با انتشار اطلاعيه ای از دستگيری دکتر ابراهيم يزدی دبيرکل اين نهضت خبر داد.

به اطلاع هم ميهنان عزيز می رساند بنا بر اخبار رسيده در ساعت سه بعدازظهر امروز چهارشنبه، ماموران دادگاه انقلاب تهران به بيمارستان پارس تهران مراجعه و آقای دکتر ابراهيم يزدی دبيرکل نهضت آزادی ايران را که به منظور انجام معالجات تخصصی در آن بيمارستان بستری بودند دستگير و به همراه خود برده اند و منزل ايشان نيز مورد بازرسی قرار گرفته است. از نوع اتهام و نحوه ابلاغ آن به آقای دکتر يزدی، به دليل قرار داشتن بيمار در بخش مراقبتهای پزشکی و عدم دسترسی همراهان به ايشان اطلاعی در دست نمی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پيش از اين نيز آقايان مهندس محمد توسلی عضو شورای مرکزی و رئيس دفتر سياسی، دکتر غفار فرزدی عضو شورای مرکزی و مسئول واحد استان آذربايجان شرقی، مهندس مجيد جابری، رحمت الله اميری، روح الله رحيم پور، امير حسن جهانی، دکتر علی اشرف سلطانی آذر و رحيم ياوری از اعضای نهضت آزادی ايران در تبريز و محمدرضا احمدی نيا، احمد افجه ای، مهندس عماد بهاور، مجتبی خندان، سعيد زراعت کار، مهندس روح الله شفيعی و دکتر علی مهرداد از اعضای شاخه جوانان نهضت آزادی ايران در تهران به روشهای مختلف از قبيل مراجعه شبانه به منازل، احضار و يا برخورد در حين انجام راه پيمايی مسالمت آميز و اعتراضی نسبت به نتايج انتخابات رياست جمهوری ايران دستگير شده و در بازداشت بسر می برند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016