چهارشنبه 23 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش احتمال حمايت نهضت آزادی از کروبی، آفتاب

خوشبختانه آقای کروبی طی چند هفته اخير اقدامات مناسبی برای جلب اعتماد مردم داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اعتراضات و نامه‌نگاری‌های ايشان اشاره کرد.

آفتاب:‌ ديدار اعضای سران نهضت آزادی با مشاوران عالی کروبی از جمله کرباسچی از سوی يک عضو نهضت آزادی تاييد شد و به نظر می‌رسد احتمال حمايت نهضت آزادی از مهدی کروبی با توجه به مواضع اخير موسوی نسبت به اين گروه افزايش يافته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه سياسی آفتاب،‌ عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ايران با اشاره به ديدار شب گذشته سران نهضت آزاد با روسای ستاد مهدی کروبی گفت: «عملکرد و تلاش های مهدی کروبی کانديدای اصلاح طلب دهمين دوره انتخابات رياست جمهوری طی هفته‌های اخير منجر به ترميم اعتماد از دست رفته مردم می‌شود».

ابوالفضل بازرگان در گفتگويی با "تغيير" در خصوص مسائل مطرح شده در اين ديدار گفت: «اين جلسه بسيار مفيد بود و منجر به اين شد که هم اعضای نهضت آزادی و نيز روسای ستاد آقای کروبی از انديشه‌ها، اهداف و برنامه‌های يکديگر مطلع گرديدند».

وی گفت: «در اين جلسه مقرر شد اگر نهضت آزادی سوالی در خصوص اهداف و برنامه‌های آقای کروبی و يا طرحی برای ستاد ايشان داشت، اعلام کند».

اين فعال سياسی با اشاره به اينکه نهضت آزادی ايران در حال جمع‌بندی برنامه‌های کانديداهاست، خاطرنشان کرد: «قرار است جلسه‌ای داخلی طی روزهای آينده داشته باشيم و پس از آن برنامه نهضت در خصوص چگونگی حضور در انتخابات به طور رسمی اعلام خواهد شد».

بازرگان تصريح کرد: «همچنين در جلسه شب گذشته از سوی اعضای نهضت آزادی به ستاد آقای کروبی توصيه شد که بهتر است به جای اعلام برنامه‌های آينده، اقدامات ملی در خصوص پيشبرد اهداف خود و همچنين جلب نظر آن دسته از مردم که به دليل بی اعتمادی در انتخابات شرکت نمی‌کند، انجام دهند».

وی در پايان متذکر شد: «البته خوشبختانه آقای کروبی طی چند هفته اخير اقدامات مناسبی برای جلب اعتماد مردم داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اعتراضات و نامه‌نگاری‌های ايشان اشاره کرد».





















Copyright: gooya.com 2016