جمعه 26 تير 1383

به وجدان های بیدار! پولاد همایونی

ایرانیان آزاده و انساندوست !
اعتصاب غذای زندانیان سیاسی بند یکم اوین وارد نهمین روز خود شد. هم اکنون که دارم این متن را می نویسم تمامی تماس های زندانیان با خانواده هایشان قطع شده است. دو روز پیش مادر یکی از اعتصابیون در تماسی با من خواهان پشتیبانی نیروهای آزادیخواه از این اعتصاب شد. جان این زندانیان در خطر است. دکتر زرافشان را زیر فشار شدید گذاشته اند که اعتصابیون را وادرار به شکستن اعتصاب غذا کند ، اما این انسان بزرگ درخواست آنها را رد کرده و همراه با دیگر زندانیان به اعتصاب خود ادامه می دهد. سه تن از زندانیان ( منوچهرمحمدی و برادر او و امیر عباس فخرآور) به همکاری با مقامات زندان پرداخته و زندانیان را به ترک اعتصاب تشویق می کنند. آنها با همراهی بلندگوهای تبلیغاتی جمهوری اسلامی در خارج کشور ، تلاش می کنند که صدای اعتراض اعتصابیون را خاموش کنند.
در اعتصابی که امروز 15/7/2004 وارد نهمین روز می شود این عزیزان شرکت دارند: دکتر فرزاد حميدي، احمد باطبي، دکتر ناصر زرافشان، پيمان پيران، سعيد ماسوري، سعيد شاه قلعه، فرهاد دوستي، اميد عباسقلي نژاد، رضا محمدي، غلامرضا اعظمي، علي رضا شريعت پناه و غلام حسين کلبي
بر همه ی آزادیخواهان و انسان دوستان ایرانیست که با رساندن صدای این عزیزان به گوش سازمان های دفاع از حقوق بشر ، به این مبارزه یاری رسانند. این زندانیان نه برای جان خود که برای نجات خانواده یکی هم بندان ( پیمان پیران ) که توسط قوه قضائیه ، نخست مورد اذیت و آزار قرار گرفته و سپس آنها را از محل زندگیشان بیرون انداخته اند – دست به اعتصاب زده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آنها خواهان آزادی اعضای این خانواده از زندان و پس دادن محل زندگی به آنها هستند و تا برآوری این خواسته به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند.
بیائید با همکاری و همیاری یکدیگر به کمک این عزیزان بشتابیم. توطئه ی سکوت را بشکنیم و صدای دادگرانه و انسانی آنها را در جهان باز بتابانیم. از این کمترین می کاری کهتوانیم برای آنها انجام دهیم کوتاهی نکنیم.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10055

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'به وجدان های بیدار! پولاد همایونی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016