شنبه 29 فروردين 1383

عباس صفايي‌فر: آبادگران شامل يك طيف سنتي و يك طيف روشنفكران راست هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
عضو شوراي مركزي انجمن دفاع از مطبوعات گفت: تصميمات اصلي مجلس هفتم از هفت خرداد به بعد گرفته مي‌شود و بحث‌هايي كه در اين دوران از سوي اكثريت گرفته مي‌شود تنها جنبه‌ي آمادگي دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

«عباس صفايي‌فر» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ابراز عقيده كرد: مجلس هفتم به دليل شرايطي كه در آن شكل‌ گرفت، نمي‌تواند مجلس قدرتمندي حتي در درون خود باشد؛ در طول حضورشان در مجلس شاهد خواهيد بود كه از بين خودشان افرادي به برخي مسايل اعتراض مي‌كنند.
وي ادامه داد: يكي از دلايلي كه اكثريت منتخبان مجلس هفتم حاضر نيست اقليت را در تصميم‌گيري‌ها شركت دهد، اين است كه آنها تصميماتي از پيش تعيين شده دارند ولي مي‌خواهند آنها را پيش ببرند اما عملا امكان آن در صحن مجلس ميسر نيست.
عضو شوراي مركزي انجمن دفاع از مطبوعات، گفت: هر گروهي كه قدرت و نفوذ بيشتري در ساختار بيروني داشته باشد، نمايندگان شهرستان را جذب مي‌كند.
صفايي‌فر در مورد هيات رييسه‌ي مجلس هفتم گفت: هر گروه كه قدرت بيشتري داشته باشد هيات رييسه را در دست مي‌گيرد و اقليت هم امكان حضور در آن را ندارد، اما هيات رييسه به دليل اشكالاتي دروني، قدرت كافي نخواهد داشت.
وي ادامه داد: اگر از اقليت نماينده‌اي در هيات رييسه نباشد، تصميمات آن موجب شك و شبهه‌ي بيروني مي‌شود.
صفايي‌فر آبادگران را شامل دو طيف دانست: يك طيف سنتي و طيف ديگر روشنفكران راست؛ در اين طيف اعضايي وجود دارد كه زير بار هيچ حرفي نمي‌روند و در مجلس موجود كسي نمي‌تواند به آنها حكم شرعي بدهد.

دنبالک:
http://khabarnameh.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6564

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس صفايي‌فر: آبادگران شامل يك طيف سنتي و يك طيف روشنفكران راست هستند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016