چهارشنبه 20 شهریور 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موس‌های مجهز به فن‌آوری بلوترک مايکروسافت عرضه شد، ايسنا


مايکروسافت جديدترين مجموعه از موس‌های اکسپلورر خود که با فن‌آوری انحصاری BlueTrack اين شرکت عمل می‌کنند را به نمايش گذاشت.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش سرويس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مجموعه لوازم جانبی جديد عرضه شده از سوی مايکروسافت از ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهند شد و ستاره‌های آن‌ها موس‌های Explorer Mouse و Explorer Mouse Mini هستند که از

فن‌آوری معروف به laser-killer استفاده می‌کنند.


اين فن‌آوری کاربران را قادر می‌سازد از موس‌ها در هر سطحی از جمله سطوح انعکاسی که موس‌های اشعه نوری را از کار می‌اندازد استفاده کنند.

مايکروسافت همچنين موس Arc را معرفی کرده که دستگاه سودمندی است و در ساخت آن از روش خميده استفاده شده که به کاربران کمک می کند اندازه‌ی موس را به نيم کاهش دهند.

مايکروسافت دوستداران بازی‌های رايانه‌يی را نيز فراموش نکرده و در اواخر ماه سپتامبر SideWinder X5 را عرضه می‌کند که ۹ دکمه‌ی قابل سفارشی و سوئيچينگ DPI قابل تنظيم دارد و به کاربرانش امکان سفارشی‌سازی متنوعی می‌دهد.

مايکروسافت همچنين کی‌بورد پيشرفته‌ی Desktop 6000 و SideWinder X6، کی‌بورد ويژه کاربران حرفه‌يی بازی‌های رايانه‌يی و همچنين دو وب کم جديد را به نمايش گذاشت.





















Copyright: gooya.com 2016