دوشنبه 6 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نرمش علی کريمی برای بازگشت به تيم ملی فوتبال، کريمی: صبر کنيد تا ببينيم در آينده چه اتفاقاتی می‌افتد، ايسنا

علی کريمی درباره حضور دوباره‌اش در تيم ملی فوتبال ايران گفت: بالاخره در اين مورد بايد صبر کنيد تا ببينيم در آينده چه اتفاقاتی می‌افتد.

علی کريمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) پيرامون حضور دوباره‌اش در تيم ملی اظهار کرد: هيچ مشکل خاصی با علی دايی ندارم و تصميم‌ام را هم اعلام کردم. اين که می‌گويند از جام جهانی ۲۰۰۶ تاکنون با او مشکل پيدا کرده‌ام چنين نيست، تنها ممکن است اختلاف نظرهايی باشد که البته آن‌ها هم ربطی به اين تصميم من ندارد. واقعا نمی‌دانم چرا پس از هر بازی بايد به اين سوال خبرنگاران پاسخ دهم؟!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در حال حاضر شرايط را طوری می‌بينم که بهتر است تمام تمرکزم معطوف به پرسپوليس باشد و فکر می‌کنم اکنون نمی‌توانم تمرکزم معطوف به دو تيم متفاوت باشد!

کريمی در پاسخ به اين سوال که افشين قطبی گفته است رسانه‌ها بايد به علی کريمی و علی دايی برای گرفتن يک تصميم درست فرصت لازم را بدهند و با پيگيری‌های هر روزشان مشکل را سخت‌تر نکنند به ايسنا گفت:‌ بالاخره قطبی نظر خودشان را داده که قابل احترام هم هست. من هم فکر می‌کنم که بايد صبر کنيد و ببينيد در آينده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

کريمی هم‌چنين درباره بازی پرسپوليس مقابل سپاهان تصريح کرد: خيلی وقت بود که مقابل تيم بزرگی چون سپاهان بازی نکرده بودم. آن‌ها يکی از بهترين حريفان ما در مسابقات اخير بوده‌اند که فشار زيادی را روی دروازه ما آ‌وردند، فکر می‌کنم اين تيم يکی از شانس‌های کسب عنوان قهرمانی باشد، همچنين بسيار خوشحالم که ما توانستيم مقابل تيمی که بردنش برای هواداران اهميت زيادی دارد پيروز شويم و سه امتياز شيرين آن را کسب کنيم.

وی افزود: بازيکنان ما خوب کار کردند و حتی می‌توانستيم با گل‌های بيشتری اين تيم را شکست دهيم. اميدوارم روند صعودی پرسپوليس همچنان ادامه يابد و ما بتوانيم بازی‌های بعد را هم با موفقيت پشت سر بگذاريم.





















Copyright: gooya.com 2016