دوشنبه 6 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيروزی استقلال با هت تريک برهانی، صحبت های قلعه نويی و مديرروستا، ايسنا


تيم فوتبال استقلال با پيروزی بر پيکان به مکان سوم جدول رده بندی ليگ برتر صعود کرد.

به گزارش ايسنا، در آخرين ديدار هفته‌ی دوازدهم ليگ برتر تيم‌های استقلال و پيکان از ساعت ۱۶:۳۵ امروز در ورزشگاه آزادی به ميدان رفتند که اين ديدار در پايان با نتيجه‌ی ۳ بر ۲ به سود آبی‌پوشان تهران پايان يافت.

استقلال با هت تريک آرش برهانی موفق شد با ۲۱ امتياز به مکان سوم جدول راه يابد.

برهانی در دقايق ۳۲( پنالتی)، ۳۷ و ۴۱ برای تيم‌اش گلزنی کرد و گل‌های پيکان نيز در دقايق ۲۳ و ۷۹ توسط سعيد لطفی و ايمان حيدری به ثمر رسيدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




پيکان عليرغم اين شکست با ۲۴ امتياز در مکان دوم جدول باقی ماند. ذوب آهن نيز با ۲۵ امتياز صدرنشين ليگ برتر است.

***

قلعه‌نويی:
گل دوم پيکان خطای هند بود
برهانی به خودشانسی رسيده است
پيکان توانايی گلــزنی به استقلال را نداشت


سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: همان طور که انتظار داشتم يکی از زيباترين بازی‌های ليگ را شاهد بوديم.

به گزارش ايسنا؛ امير قلعه‌نويی در نشست مطبوعاتی اظهارکرد: بايد از گروه آناليز باشگاه قدردانی کنم، چرا که همين گروه آناليز در مالزی نيز همراه من بود و کنفدراسيون فوتبال آسيا از آن‌ها قدردانی کرد اين گروه نيز به من کمک کرد تا آناليز خوبی از تيم پيکان داشته باشيم و می‌دانستيم که اين تيم خط ميانی خوب و مهاجمان خطرناکی دارد، ضمن آنکه نقاط ضعف پيکان را می‌دانستيم که درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کنيم.

وی گفت: پس از آنکه به گل رسيديم، نبض بازی در اختيار ما بود و بی‌ترديد کسانی که از پای گيرنده‌های تلويزيونی بازی را ديدند و چه کسانی که در استاديوم بودند بازی زيبايی را مشاهده کردند.

سرمربی استقلال تهران افزود: بی‌ترديد به ثمر رسيدن پنج گل در يک بازی نشان دهنده زيبا بودن بازی و پيکان نيز نشان داد که حريف دست وپا بسته‌ای نبوده است و با اين حال ما ديگر به پيکان فکر نمی‌کنيم و تمرکز ما بر روی بازی آينده مقابل ذوب‌آهن است.

قلعه‌نويی در ادامه با قدردانی از زحمات بدنساز استقلال گفت: بحث آمادگی جسمانی همواره از بحث‌های روز دنياست و جزء تئوری‌های علمی کار من است. خوشبختانه در اين مدت استقلال هيچ گاه مشکل بدنی نداشته است و بارها پيش آمده که در دقايق پايانی به گل رسيده‌ايم. در هر صورت شايد ۱۰ نفره شدن تيم کمی در کار ما تاثير داشت، ضمن آنکه درباره گل دوم پيکان نيز معتقدم گل "حيدری" با خطای هند به ثمر رسيد و در غير اين صورت اگر پيکان دو ساعت ديگر نيز حمله می‌کرد، توانايی گلزنی به استقلال را نداشت.

قلعه‌نويی درباره اعتراض در نيمه دوم نيز گفت: در هر صورت فشارهای بازی برخی عکس‌العمل‌ها را به دنبال دارد اما در بازی مقابل برق همگان ديدند که داور خطای مسلم بازيکن برق بر روی گل را نمی‌گيرد و در اينجا نيز يک حرکت رزمی بر روی عليزاده را داور خطا نگرفت در هر صورت قصد ندارم راجع به داوری صحبت کنم.

قلعه‌نويی درباره شرايط خوب آرش برهانی نيز گفت: ما کار خاصی انجام نداديم تنها در تمرينات بر روی برهانی کار کرديم و او را به خودشناسی رسانديم.

***

مدير روستا:
داور قضاوت متعادلی داشت
تمرکز کافی نداشتيم و مغلوب شديم


سرمربی تيم فوتبال پيکان تهران گفت: به دليل عدم تمرکز در خط دفاعی مغلوب استقلال شديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی‌اصغر مديرروستا در نشست خبری در پايان بازی استقلال - پيکان، گفت: تيم ما در ابتدا توانست بازی خوبی انجام دهد می‌دانستيم که در مقابل يکی از قطب‌های فوتبال ايران بازی می‌کنيم و کار آسانی نداريم در هر صورت ما ابتدا پيش افتاديم اما، خط حمله ما در ادامه بازی خوب عمل نکرد ضمن آنکه در خط دفاع نيز عدم تمرکز کامل سبب شد تا گل بخوريم.

وی گفت: تماشاگران تيم استقلال نيز فشار لازم را وارد کردند و با آنکه خط حمله ما در ادامه بازی بهتر عمل کرد اما، توپ‌های پيکان به دروازه حريف نرفت. در هر صورت بازيکنان ما عالی کار کردند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

مديرروستا افزود: خط ميانی استقلال نيز بسيار خوب بود و در پيروزی اين تيم نقش موثری داشت.

وی درباره قضاوت بازی نيز گفت: قضاوت متعادلی بود.

مديروستا درباره‌ی ضربه پنالتی به سود تيم استقلال نيز گفت: در هر صورت داور نزديک به صحنه بود و معتقدم که بی‌ترديد پنالتی بوده که داور اين تصميم را گرفته، البته بايد کارشناسان داوری در اين باره قضاوت کنند.





















Copyright: gooya.com 2016