دوشنبه 6 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: مثل بيست ساله‌ها گل نمی‌زنم! ايسنا

* با اعتماد به نفس کار ديگران را تکميل می‌کنم


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مثل بيست ساله‌ها گل نمی‌زنم، فقط با تمرکز بالا کار و تلاش ساير بازيکنان را تمام می‌کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کريم باقری درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره گل‌هايی که برای تيم پرسپوليس به ثمر می‌رساند، اظهار کرد: ‌در حال حاضر مثل جوان‌هايی پر هيجان و به تعبيری بيست ساله‌ها گل نمی‌زنم بلکه تنها سعی می‌کنم با دقت و اعتماد به نفس بالا کار و تلاش ساير بازيکنان را تمام کنم؛ وقتی گلی در تيم پرسپوليس به ثمر می‌رسد، اين نتيجه زحمت تمامی بازيکنان است و گلزن تنها آ‌خرين کار را انجام می‌دهد، گلی که در بازی با سپاهان به ثمر رساندم را به تمامی هواداران خوب پرسپوليس تقديم می‌کنم.

وی هم‌چنين درباره بازی تيمش برابر سپاهان تصريح کرد: فکر می‌کنم پرسپوليس در اين بازی در لحظات بيشتری صاحب توپ و ميدان بود و فوتبال هماهنگ و زيبايی را بازی کرد که اميدوارم هواداران از آن راضی بوده باشند. سپاهان هم تيم قدرتمندی بود که در لحظاتی از بازی، فشار زيادی را روی دروازه ما آورد؛ بازی اين دو تيم تقريبا شبيه به يک داربی شده و ما می‌دانيم تماشاگران پرسپوليس تا چه حد از شکست دادن اين تيم خوشحال می‌شوند.

باقری گفت: پيش از بازی قبل برابر برق شيراز،‌ تمامی بازيکنان با يکديگر همدل شدند و وحدت خوبی برای شروع آن مسابقه پيدا کردند که ديديد تلاش بچه‌ها نتيجه داد و ما با پيروزی برابر برق روند صعودی‌مان را مجددا پيدا کرديم، بازی با سپاهان نيز در ادامه همان پيمان همدلی و وحدت بود که اميدوارم در ادامه مسابقات ليگ بتوانيم هم‌چنان اين رويه را حفظ کرده و ديگر دچار افت نشويم.





















Copyright: gooya.com 2016