یکشنبه 2 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

غلامرضا امامی با "راز قلعه" و "قصه‌ها" در راه است، ايسنا

غلامرضا امامی کتاب «راز قلعه» را نوشت و مجموعه‌ی «قصه‌ها» نوشته‌ی شهيد غسان کنفانی را ترجمه کرد.
به گزارش خبرنگار بخش ادب خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) غلامرضا امامی در تازه‌ترين آثار نوشتاری‌اش«راز قلعه »را ويژه‌ی نوجوانان نوشته و آن را جهت چاپ در اختيار موسسه‌ی انتشاراتی نشر شهر قرار داد.
اين کتاب که با تصوير‌گری خواجه محمدی همراه است به بازآفرينی يکی از قصه‌های مولانا تعلق دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




«قصه‌ها» نوشته‌ی شهيد کنفانی مجموعه‌ای از قصه‌های کوتاه اين نويسنده شهير شهيد را در بر می‌گيرد که بناست با ترجمه‌ی غلامرضا امامی با همت نشر کارنامه راهی بازار شود. امامی در مقدمه‌ی اين کتاب شرح مختصری از اين نويسنده‌ی شهيد فلسطينی را گنجانده است.
جلد اول چهره‌های ايرانی با عنوان «با طالقانی آن پير پاک ما» با قلم اين نويسنده و با همت انتشارات افق راهی بازار خواهد شد.
جلد اول مجموعه «چهره‌های ايرانی »به مناسبت صدمين سالگرد آيت‌الله طالقانی به اين کتاب که حاوی خاطرات، ياد‌ها و سفرهای اين نويسنده با مترجم کودکان و نوجوان با اين شخصيت‌ بزرگ و برجسته است، اختصاص يافته است. مخاطب اين کتاب عموم افراد خواهند بود.
مجموعه‌ی «چهره‌های ايرانی» از تازه نوشته‌های غلامرضا امامی است که به معرفی برخی از چهره‌های ماندگار اين سرزمين اختصاص دارد.چهره هايی که در زمان حيات خود از چهره‌ها ی موثر در تحولات فرهنگی و اجتماعی بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016